Beantwoord

inloggen op my optiline

  • 12 November 2018
  • 14 reacties
  • 29372 Bekeken

Net nieuwe account proberen aanmaken, maar krijg foutmelding na ingeven nieuw wachtwoord en bevestigen hiervan.
icon

Beste antwoord van YannickB 13 November 2018, 10:21

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Heb je al eens met een andere browser geprobeerd?
Reputatie 7
Hallo geertvermeulenbrustem,

Wat @Alexander voorstelt kan inderdaad helpen. We ontvingen nog meldingen van klanten die problemen hadden om de Rondo/OptiLine site te gebruiken via Google Chrome.

Je kan het dus best eens proberen met Internet Explorer, Mozilla Firefox of Safari.

Laat je me weten of het lukt?

Ik wens je alleszins een fijne dag toe.☺️
inloggen onder een ander browser werkt ook niet
Reputatie 3
Dag @64122545,

Is het de eerste keer dat je op het nieuwe platform wilt aanmelden?
Zo ja, ga je sowieso een nieuw profiel moeten aanmaken. :)

Heb je reeds naar de klantendienst van Optiline gebeld?

Groetjes,

Anouk
uw programma werkt nog steeds niet hoe het moet
Reputatie 7
@64122545 Kan je me meer info bezorgen? Dan probeer ik je te helpen.
  • Welke browser(s) gebruik je?
  • Krijg je een foutmelding en zo ja, welke exact?
  • Welke stappen volg je vooraleer het fout loopt? Surf je gewoon naar de site, wil je aanmelden en lukt dat niet, openen je uittreksels niet, ... ?
  • Nam je zoals AnoukPH vroeg al contact op met Alpha Credit, de uitgevers van Rondo en Optiline? Je kan hen bereiken op het nummer 02 508 44 40 of via rondo@bnpparibasfortis.com. Zij beheren de Optiline-site.
  • Heb je al geprobeerd om je browser te resetten? Dat kan helpen bij problemen met specifieke websites. Hoe je dat doet lees je in onze handleiding. Reset je liever niet je volledige browser en werk je met Chrome of Firefox, dan kan ik je ook uitleggen hoe je enkel de gegevens van onze website verwijdert.
Hallo, als ik 10x probeer in te loggen op Myoptiline, krijg ik 9x "deze pagina is niet bereikbaar".
Zeer leuk als je dringend geld nodig hebt 😕

Onmogelijk om in te loggen optiline, heb geprobeerd met Google,met Opera en Eplorer. 

Steeds zelfde melding, “kan deze pagina niet bereiken” Tot vervelens toe. 

eveneens al nieuw paswoord geprobeerd  

 

Reputatie 7

@Georges59 

Kan je de pagina helemaal niet bereiken, of krijg je die melding nadat je hebt geprobeerd om je aan te melden?

In dat laatste geval raad ik je aan om je paswoord nogmaals te resetten en eentje te kiezen dat verschilt van je vorige paswoorden. Dat zou het probleem op moeten lossen.

@YannickB , is toch duidelijk dat er meer aan de hand is , en reeds LANGE tijd, graag escaleren zou ik zeggen.

stel je voor dat Easybanking een maand niet zou werken , ( of meer)

ik ben zelf werkzaam in de IT , dit is onbegrijpelijk eigenlijk, 

Reputatie 7

@Benny Monstrey 

Het klopt dat de foutmelding bij het aanmelden al een hele tijd aansleept. Mijn oprechte excuses daarvoor. We escaleren alvast alle gevallen die we hier doorkrijgen meteen naar Alpha Credit.

Kan mij ook niet aanmelden 

Zelfde probleem 😡

Maakt Optiline volledig nutteloos, want je kan er gewoon niet aan in dringende situaties (waar het voor dient!)

Reputatie 4

Hallo,@duckrabbit,

Alvast onze excuses voor het ongemak.

We kunnen zeker begrijpen dat dit enorm lastig is.

Op dit moment kunnen we enkel je aanraden contact te nemen Optiline/Alpha Credit via 02 508 44 40 of per mail via Optiline@bnpparibasfortis.com.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer