Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

ItsMe

• Net gestart
  • 0 reacties
De laatste tijd spendeer ik nog al wat tijd in een andere Europees land met een tijdsverschil.
Ik heb dan ook mijn uurwerk + smartphone aangepast aan dit nieuwe uur.
Om te kunnen inloggen via ItsMe moet ik telkens het uur terugzetten op de Belgische tijd.
1. Dit is niet werkbaar, en ongebruiksvriendelijk
2. een vriend die hier woont gebruikt Apple en heeft dat inlog/tijdsprobleem niet.
Niet dat Apple nu dient aangepast te worden, maar ik begrijp niet waarom ItsMe niet zou kunnen werken met één uur tijdsverschil.
Ik heb hieromtrent reeds ItsMe gecontacteerd (meermaals) maar het antwoord is 'à coté de la plaque'...
Indien dit de regel wordt, hoeft het voor mij HELEMAAL NIET meer, en ga ik terug naar de oude vertrouwde bankkaart login.
Rudy

Beste antwoord van Sofie 12 februari 2018, 16:24

Dag Rudy,

Welkom op onze community! 🙂

Wij zijn nog niet op de hoogte van dit probleem.

Wij vragen het na bij de bevoegde dienst en laten je zo snel mogelijk iets weten.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Dag Rudy,

Welkom op onze community! 🙂

Wij zijn nog niet op de hoogte van dit probleem.

Wij vragen het na bij de bevoegde dienst en laten je zo snel mogelijk iets weten.

Reageer

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.