Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

itsme

Ik krijg volgende melding bij het linken van istme aan mijn easy banking:

"Uw identiteitsgegevens zijn nog niet gevalideerd. Ga hiervoor langs in een kantoor en probeer opnieuw nadat uw gegevens verwerkt zijn. Dit kan tot 3 werkdagen duren."

Ongeveer 3 weken geleden ben ik op het kantoor van Tielen geweest speciaal om mijn id kaart te laten inlezen.

Herhaaldelijk heb ik het linken geprobeerd met telkens de bovenstaande vermelding.

Willen jullie mijn id gegevens valideren aub.

Beste antwoord van AnoukPh 28 december 2018, 13:22

Dag Jef Maeyninckx,

Welkom op de community! 🙂

Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt om Itsme te gebruiken!

Vanuit de community hebben we geen toegang tot jouw gegevens en kunnen bijgevolg jouw identiteitskaart niet valideren.

Om na te gaan of de identiteitskaart correct werd geüpdate raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen met het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Je kan de collega's bereiken van maandag tot en met vrijdag van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00. Je kan ook langsgaan in jouw plaatselijk kantoor om dit te laten nakijken.

Gezien je nieuw bent op de community kan je hieronder een aantal interessante onderwerpen vinden:
-Bel een adviseur via de app
-Stel jezelf even voor! We leren onze leden graag kennen!

Prettig eindejaar gewenst ⛄

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 2
Dag Jef Maeyninckx,

Welkom op de community! 🙂

Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt om Itsme te gebruiken!

Vanuit de community hebben we geen toegang tot jouw gegevens en kunnen bijgevolg jouw identiteitskaart niet valideren.

Om na te gaan of de identiteitskaart correct werd geüpdate raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen met het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Je kan de collega's bereiken van maandag tot en met vrijdag van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00. Je kan ook langsgaan in jouw plaatselijk kantoor om dit te laten nakijken.

Gezien je nieuw bent op de community kan je hieronder een aantal interessante onderwerpen vinden:
-Bel een adviseur via de app
-Stel jezelf even voor! We leren onze leden graag kennen!

Prettig eindejaar gewenst ⛄
Hallo,

Ik wil me best even voorstellen alhoewel ik niet van plan ben zeer actief te worden op de community. Ik ben al van in 1974 tevreden klant. (dat verraadt in zekere zin mijn leeftijd). Ik sta open voor alle veranderingen en ben met de allereerste pc's opgegroeid op mijn werk wat nu wel een heel groot voordeel blijkt te zijn. Ik ben intens gebruiker van easy banking en wil nu de "itsme" toepassing gebruiken. Deze toepassing gebruik ik reeds met succes voor andere instanties. Voor de bank is dat andere koek. Ik krijg nu wel telefoonnummers, maar ... wanneer geraak je daar binnen, een kwartier luisteren naar "even geduld" lijkt me wel wat veel. En op het bankkantoor verwijzen ze me ook nog eens naar de email en het vermelde telefoonnummer. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben.
In deze zin ben ik eigenlijk wel een beetje ontgoocheld over de veranderingen binnen het bankwezen, geen bankkantoren meer in onze buurt, geen bankautomaten meer en telefoonlijnen die overbelast zijn.
Groetjes,
Jef

Reageer