Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

meerdere gebruikers op easy banking app

kan ik twee gebruikers aanmaken op een tablet of iPhone?

Beste antwoord van Ine 14 september 2017, 09:09

Dag Annemie,

Bedankt om te laten weten dat het gelukt is 🙂.

Even ter verduidelijking over het toevoegen van een ander profiel. Je kan dit op een tablet op de volgende twee manieren:

- Op het aanmeldscherm klik je op het groene mannetje met een plus symbool.
- Via het menu ga je naar de instellingen en klik je op 'Nieuw profiel aanmaken'.

Indien je op een tablet niet de mogelijkheid krijgt om een extra profiel aan te maken, kan je best de app verwijderen en opnieuw installeren. Kijk zeker na dat je de tablet/iPad versie installeert.

Ine schreef:

Dag Annemie,

Welkom op onze community!

Op een smartphone of iPhone kan je maar één profiel aanmaken. Dit heeft te maken met het feit dat een smartphone geacht wordt persoonlijk te zijn, want je hebt die normaal altijd op zak. Op een tablet is het wel mogelijk om meerdere profielen aan te maken, aangezien een tablet vaker door het hele gezin wordt gebruikt.

Een nieuw profiel toevoegen kan door na het openen van de app linksboven te klikken en in de instellingen 'profiel toevoegen' te kiezen.

Hopelijk heb je hiermee een antwoord op je vraag?

Kijk gerust verder rond op de community 🙂! Het is je eerste bericht hier dus maak ik je graag even wegwijs.Enkele interessante berichten:
- Je gebruikt onze Easy Banking app, dan horen wij graag jouw mening over wat je van de app vindt en hoe vaak je de app gebruikt.
- Heb je een kredietkaart, bekijk dan zeker onze tombola. Zo maak je kans om prijzen te winnen door je kredietkaart te gebruiken.

Nog een prettige dag!

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 2
Dag Annemie,

Op een smartphone of iPhone kan je maar één profiel aanmaken. Dit heeft te maken met het feit dat een smartphone geacht wordt persoonlijk te zijn, want je hebt die normaal altijd op zak. Op een tablet is het wel mogelijk om meerdere profielen aan te maken, aangezien een tablet vaker door het hele gezin wordt gebruikt.

Een nieuw profiel toevoegen kan door na het openen van de app linksboven te klikken en in de instellingen 'profiel toevoegen' te kiezen.

Kijk gerust verder rond op de community 🙂! Het is je eerste bericht hier dus maak ik je graag even wegwijs.Enkele interessante berichten:
- Je gebruikt onze Easy Banking app, dan horen wij graag jouw mening over wat je van de app vindt en hoe vaak je de app gebruikt.
- Heb je een kredietkaart, bekijk dan zeker onze tombola. Zo maak je kans om prijzen te winnen door je kredietkaart te gebruiken.
Hallo, bedankt maar op mijn tablet vind ik nergens 'profiel toevoegen'.
Reputatie 2
Dag Annemie,

Je kan door linksboven op de drie horizontale strepen te klikken in de instellingen onder profiel klikken op 'Nieuw profiel aanmaken'. Eens het profiel werd aangemaakt kan je op het aanmeldscherm rechts op een groen mannetje met twee pijltjes klikken. Als je hierop klikt kan je een ander profiel selecteren.

Lukt het via de bovenstaande manier?
Dat is het probleem, profiel aangemaakt op mijn tablet, maar dat groene mannetje staat er NIET op.
Dus dat zal niet lukken waarschijnlijk dan.
Reputatie 2
Dag Annemie,

Heeft de andere gebruiker op de tablet in de app via de drie horizontale strepen linksboven geklikt op 'Nieuw profiel aanmaken' en dan zijn/haar profiel aangemaakt? Met welk type tablet werk je?
ja hoor, de ene gebruiker is goed gelukt, maar een twee lukt niet. type apple
Reputatie 2
Dag Annemie,

Het zou kunnen dat je de applicatieversie voor de iPhone dan op je tablet hebt geïnstalleerd. Kan je gebruik maken van de touch ID op de applicatie? Indien je hiervan gebruik kan maken heb je sowieso de applicatieversie voor de iPhone geïnstalleerd op je tablet. In dat geval kan je best de app verwijderen en de app voor de iPad opnieuw via de App Store installeren.
OK, beste dank. Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd op mijn iPad, het is gelukt.
Alvast bedankt voor de opvolging. Anne Mie.
Reputatie 2
Blij te lezen dat het gelukt is, Anne Mie
Nog een fijne avond !
Reputatie 2
Dag Annemie,

Bedankt om te laten weten dat het gelukt is 🙂.

Even ter verduidelijking over het toevoegen van een ander profiel. Je kan dit op een tablet op de volgende twee manieren:

- Op het aanmeldscherm klik je op het groene mannetje met een plus symbool.
- Via het menu ga je naar de instellingen en klik je op 'Nieuw profiel aanmaken'.

Indien je op een tablet niet de mogelijkheid krijgt om een extra profiel aan te maken, kan je best de app verwijderen en opnieuw installeren. Kijk zeker na dat je de tablet/iPad versie installeert.

Ine schreef:

Dag Annemie,

Nog een prettige dag!

Reageer

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.