Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Online betalen

• Komt op dreef
  • 1 reactie
Hey, al een tijdje kan ik niet meer online iets betalen van Zalando Lounge. Elke keer dat ik een betaling wil uitvoeren via pc banking is er altijd een probleem: ‘’om veiligheidsredenen werd de betaling niet uitgevoerd, je aankoop is geannuleerd’’. Wat kan ik doen om verder aankopen te doen?

Beste antwoord van Renata_bnp 27 december 2018, 17:50

Hallo Berna ,

Welkom op onze community 🙂

Je zal eerst moeten controleren of je kaart geactiveerd staat voor online betalingen. Dat kun je doen door aan te melden op de easy banking app en verder naar 'kaarten' te gaan waar je vervolgens op de kaart moet drukken en daarna op de drie puntjes in linkerbovenhoek. Daar zal je via instellingen de kaart voor e-commerce moeten activeren.
Verder zal je moeten controleren of je op de website met een debetkaart kunt betalen. Op sommige websites kun je enkel met een kredietkaart of een prepaidkaart betalen.
Natuurlijk is de veiligheid belangrijk en daarom controleer je best of de website veilig genoeg is.

Als dat in orde is en je kunt nog steeds geen betalingen uitvoeren,dan contacteer je best onze helpdesk op het nummer 02 433 43 31 (in de week van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).

We wensen jou prettige feestdagen :)

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo Berna ,

Welkom op onze community 🙂

Je zal eerst moeten controleren of je kaart geactiveerd staat voor online betalingen. Dat kun je doen door aan te melden op de easy banking app en verder naar 'kaarten' te gaan waar je vervolgens op de kaart moet drukken en daarna op de drie puntjes in linkerbovenhoek. Daar zal je via instellingen de kaart voor e-commerce moeten activeren.
Verder zal je moeten controleren of je op de website met een debetkaart kunt betalen. Op sommige websites kun je enkel met een kredietkaart of een prepaidkaart betalen.
Natuurlijk is de veiligheid belangrijk en daarom controleer je best of de website veilig genoeg is.

Als dat in orde is en je kunt nog steeds geen betalingen uitvoeren,dan contacteer je best onze helpdesk op het nummer 02 433 43 31 (in de week van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).

We wensen jou prettige feestdagen :)
Ik heb het toch na gekeken maar het is enkel bij deze site fat me niet lukt. Bedank voor het informatie ik zal beter moeten bellen dan.

Prettige feesten

Reageer