Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

[Opgelost] error M1 handtekening in Easy Banking Web


Reputatie 5
  • Druk in de weer
  • 88 reacties
Hallo allemaal,

Heel wat klanten krijgen een error boodschap bij het plaatsen van de M1 handtekening in Easy Banking Web (pc banking), de error boodschap geeft aan dat de handtekening niet correct is.
Dit probleem wordt zo snel mogelijk verholpen. Ondertussen kan je :
inloggen met itsme
of een andere browser gebruiken
of browser resetten
of ctrl F5 op handtekeningpagina doen om dit probleem te omzeilen.

Van zodra opgelost, laten we jullie dit uiteraard weten!

4 Reacties

En iphone?
Btw is niet het enige dat niet lukt
Hoe zit het met geblokkeerde kaarten van dit probleem worden deze automatisch gedeblokkeerd?
Reputatie 4
Badge
Dag @Jurgen goossens, dag @BertF,

Er zijn momenteel algemene technische problemen bij het gebruik van Easy Banking.

Wanneer klanten aanmelden op Easy Banking Web, krijgen zij de melding dat de e-handtekening incorrect is en wordt de kaart geblokkeerd. Om de kaart te deblokkeren kan je contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nummer 02/762.60.00. De medewerkers zijn bereikbaar van 7 uur tot 22 uur op weekdagen en van 9 uur tot 17 uur op zaterdag. Zij kunnen eveneens vragen om een browser reset uit te voeren.

Daarnaast kan het lang duren om een nieuwe webpagina op Easy Banking Web te laden en krijgen klanten een wit scherm te zien of foutboodschappen zoals:
- Unexpected Exception
- Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar
- Server returns error code 503

Zoals @Ellen deze morgen al postte kan het helpen om:
- aan te melden met Itsme app
- aan te melden met andere webbrowser
- een browser reset uit te voeren (instructies hierboven)
- de sneltoets 'Ctrl + F5' in te duwen waardoor de pagina opnieuw zou moeten laden.

Klanten die niet kunnen aanmelden op Easy Banking App, kunnen de applicatie eens verwijderen op het toestel, het toestel volledig uitschakelen en dan pas de app opnieuw installeren.

Jammer genoeg zijn dit enkel workarounds. Onze medewerkers proberen zo snel mogelijk het probleem op te lossen. Alvast onze excuses!

Fijne dag verder!

Reageer