Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

[OPGELOST] Probleem applicatie Easy banking

Reputatie 5
  • Moderator
  • 231 reacties
Hallo iedereen

Heel wat klanten ondervinden problemen sinds de laatste update van onze applicatie Easy banking. De applicatie volledig verwijderen via de Google Play Store/App store en opnieuw installeren, zou het probleem moeten oplossen.

Wij houden jullie op de hoogte en onze excuses voor het ongemak!

23 Reacties

Probleem inderdaad opgelost! 👍🏼
Alleen jammer dat je dan weer heel de aanlog procedure moet doorlopen... ik heb de app nodig maar ben op verplaatsing dus kan niet in loggen want heb geen bakje 😞
Reputatie 5
Dag Leen.rosseel,

Welkom op onze community! 🙂

Onze technische dienst doet zijn best om dit probleem zo snel op te lossen. Blijkbaar helpt het in sommige gevallen om de foutmelding weg te klikken. Er zijn klanten die er op die manier in slagen om aan te melden. Anders wordt het nog even afwachten tot het probleem volledig opgelost is.

Onze excuses voor het ongemak.

Het is je eerste bericht hier. Daarom wijs ik je graag op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk via de Itsme app. Voor meer informatie bekijk dit bericht.
Inderdaad. App werkt terug na herinstallatie. (oneplus 3T / android / finger print security)
Tip: mss niet slecht om de volgende keer een "push bericht" te sturen via Easy Banking Web om de klanten te informeren om gefrustreerde reacties te vermijden. De bank kent de personen die een easy banking contract hebben en actief de app gebruiken.
Hopelijk werkt het ook voor meerdere configuraties / toestellen. Fijn WE.
Bij mij werkt het niet na her-installatie. Eerste keer na installeren wel maar bij volgende aanmelding niet meer....??
beste,

tot voor enkele dagen werkte de easy banking app steeds perfect. Maar sinds enkele dagen werkt het niet meer ttz de app start gewoon niet meer op en bij een poging tot aanmelden sluit de app zich onmiddellijk af. verwijderen en daarna terug opstarten en app opnieuw installeren gaf zelfde resultaat. dan maar de android versie 8.0.0 terug opnieuw geïnstalleerd op mijn one plus one . het betreft de buildnummer lineage_bacon-userdebug 8.0.0. op deze versie werkte de app voorheen zonder het minste probleem. nu plots niet meer . ik heb ook geen andere apps bij geinstalleerd die er voorheen niet op stonden. al mijn andere apps werken echter perfect en nergens krijg ik foutmeldingen . de fortis app is de enige die blokkeert ? ik heb ondertussen ook nog eens getracht op android 6.0 versie maar hetzelfde resultaat . ik hoop dat U mij een oplossing kan bieden ?

mvg

Guy
Ik heb een One-Plus 3 met android-versie 8.00. Ondanks het verwijderen en het herinstalleren blijft het probleem zich voordoen.

Andere applicaties, zelfs van andere banken, hebben hier geen last van. Graag zo vlug mogelijk een oplossing voor dit probleem.
Bij mij net hetzelfde probleem . Ik moet telkens ik op mijn account wil om verrichtingen te doen , de app verwijderen en rerug installeren. Eens afgemeld en terug aanmelden werkt de boel terug niet meer . Krijg gewoon witte achtergrond die na 30 tal sec. Verdwijnt . Heel frustrerend.
vraag is...wanneer komt er een oplossing?
hier ook miserie , wanneer zal dit nu opgelost raken ?
ik kreeg ook deze melding, maar kon de app nog gebruiken, na het opnieuw installeren kan ik de app totaal niet meer gebruiken 😞
App opnieuw geinstalleerd. Probleem NIET opgelost.
Gelieve dit op te lossen.
Ondertussen heb ik wel twee apps die ik net daarvoor had gebruikt verwijderd. Zonder resultaat uiteraard.
Een app die goed werkte.... blijf er met uw handen af
Reputatie 3
Dag Bartverbergt, mrc, finc, fvdb, Pointy69, guyjansens, Rudy V., Christophe DM,

Vervelend dat de app op jullie toestellen niet werkt na de update. Onze excuses voor het ongemak.
We raden jullie aan om onze experten te contacteren op het nummer 02 433 40 92. Ze zullen alle gegevens van jullie toestellen,nl merk en besturingssysteem, doorgeven aan onze experten Web&Mobile banking voor onderzoek.

Update van de applicatie is noodzakelijk net zoals bij alle andere applicaties. Zodra de app geupdate is, wordt de veiligheid en stabiliteit van de app verbeterd. Op deze manier kunnen de bankzaken nog beter beschermd worden voor online banking.

We hopen dat het het probleem zo snel mogelijk opgelost wordt.

Alvast bedankt voor jullie begrip en geduld.

Fijne dag!
Ja het is weer van dat!
T'is tegenwoordig nogal een soep met deze bank. Nu ben ik reeds 3 dagen aan het proberen om via pc banking een verrichting uit te voeren, maar helaas krijg ik steeds deze vermelding" Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92. en ik heb al via mail geprobeerd en ook al meer dan een kwartier aan de telefoon gezeten om dat degoutant muziekske en de stem die maar blijf zeggen dat je een "ogenblik " geduld moet hebben.Maar heb nog steeds geen persoon aan de lijn die me een oplossing kan geven voor dat probleem.
Ik begin er ernstig over na te denken om van bank te veranderen na 40 jaar klant te zijn. Het spreekwoord zegt dat "als de emmer vol is dat hij overloopt . Dat begint de laatste tijd toch zo te voelen bij mij, we betalen maar service is er niet of nauwelijks. De fouten dringen zich meer en meer op.
Heeft er iemand een idee?
Ik sta open voor suggesties.
Bedankt Nadine
Renata, ik weet dat u er niets aan kan doen maar het is er wel een beetje over dat wij naar jullie betaalnummer moeten bellen om jullie problemen op te lossen.
Reputatie 5
Dag Nadine1,

Wat vervelend dat je via pc banking telkens een foutmelding krijgt bij het uitvoeren van een overschrijving 😞.

Indien je een favoriet of snelkoppeling gebruikt, raden wij je aan om deze eens te verwijderen en volledig via google naar onze website te surfen.

Indien je dan nog de foutmelding krijgt, kan je best eens met een andere internetbrowser proberen.

Het kan ook altijd helpen om de geschiedenis van jouw internetprogramma eens te wissen.

Dit kan via volgende stappen:

In Internet Explorer

- Open Internet Explorer op uw computer.
- Klik in de rechterbovenhoek op het tandwiel (onder het kruisje).
- Klik op Internet options.
- Klik onder Browsing history op de knop Delete…
- De eerste vier opties staan aangevinkt. Klik nogmaals op Delete.

In Google Chrome

- Open Chrome op uw computer.
- Klik in de rechterbovenhoek op Meer .
- Klik op Geschiedenis Geschiedenis.
- Klik aan de linkerkant op Browsegegevens wissen. Er wordt een vak weergegeven.
- Selecteer in het dropdown-menu welk gedeelte van de geschiedenis u wilt verwijderen. Selecteer het eerste gebruik om alles te verwijderen.
- Klik op Browsegegevens wissen.

In Mozilla Firefox

- Open Mozilla Firefox op uw computer.
- Klik in de rechterbovenhoek op de drie liggende streepjes (onder het kruisje).
- Klik op History.
- Klik op Clear Recent History.
- Duid everything aan.
- Klik op Clear Now.

In Safari

- Open Safari en klik in het menu in de linkerbovenhoek, naast het Apple-logo op ‘Safari’.
- Kies voor ‘Voorkeuren’.
- Ga naar tabblad ‘Geavanceerd’ en vink onderaan de optie ‘Toon ontwikkelmenu in menubalk’ aan.
- Sluit de voorkeuren.
- Klik in het menu bovenaan, enkele titels rechts van ‘Safari’ op ‘Ontwikkel’ en kies voor ‘Leeg Caches’. Indien het hier niet staat, klik dan nogmaals op ‘Safari’ en zoek hier de optie ‘Leeg caches’ of ‘Caches leegmaken’.
- Klik nog eenmaal in het menu in de linkerbovenhoek, naast het Apple-logo op ‘Safari’. Kies dit keer voor ‘Stop Safari’.
- Open Safari opnieuw en meld nogmaals aan via https://www.bnpparibasfortis.be.

Hopelijk kan je snel terug overschrijven. Laat je ons weten of het gelukt is?

Nog een fijne dag!
Reputatie 5
Dag mrc,

Wij begrijpen dat het vervelend is.

Als je na het verwijderen van de app via de Google Play of App Store je toestel hebt heropgestart en dan de Easy Banking App opnieuw hebt geïnstalleerd, maar dan een witte pagina krijgt of de app nog steeds stopt, hebben wij wat gegevens nodig.

Je kan ons deze gegevens ook bezorgen door via Easy Banking Web rechtsbovenaan bij 'Berichten' een bericht te versturen of een e-mail te versturen naar helpdesk@bnpparibasfortis.com. Vermeld in dat bericht wat je al ondernomen hebt en welk merk en type toestel je hebt. Dit zal dan worden doorgestuurd naar de dienst Web&Mobile voor verder onderzoek. In de tussentijd kan je gebruik maken van Easy Banking Web.

Onze excuses voor het ongemak.

Nog een fijne dag!
Reputatie 1
Badge
Opgelost zou ik dit niet noemen, op 2 van mijn 3 apparayen werkt het niet meer...al de voorgaande stappen halen niet veel uit...
Vanavond zal ik nog een mail sturen naar de helpdesk..
En web is niet praktisch op klein scherm....is een grote deal breaker voor mij!!! Ik gebruik dit bijna dagelijks...andere bankapp, heb ik 0,0 problemen...
Dus opgelost zou ik dit niet markeren...er is nog werk aan de winkel.....
Het wonder is geschiedt. De app is terug "Alive and Kicking"
App verwijderen, opnieuw downloaden, installeren en hij werkt terug op een OnePlus3
Bedankt BNP Paribas Fortis
Reputatie 5
@Klaas s

Vervelend dat je de Easy Banking App op twee van je apparaten niet kan gebruiken.

Indien je toestel Android 4.2.2 of 4.3 gebruikt, weet dan dat deze versies niet langer ondersteund worden. De minimumvereiste is Android 4.4 zodat wij een optimale en veilige werking van de applicatie kunnen garanderen. Indien je nog een oudere versie gebruikt raden wij je aan om je Androidversie te updaten indien mogelijk.

Via de community heb ik helaas geen toegang tot je persoonlijke bankgegevens om dit verder voor je na te kijken. Wij raden je aan om ons telefonisch te contacteren of vanuit Easy Banking Web een beveiligd bericht te versturen met de concrete foutmelding die je krijgt en wanneer deze specifiek verschijnt.

Hopelijk kan je snel de App op je andere toestellen terug gebruiken.

Een fijne namiddag!
Reputatie 5
@Rudy V.

Ben blij te lezen dat je app na herinstallatie terug werkt.
Bedankt om ons dit te laten weten:)!

Nog een fijne namiddag!
Reputatie 1
Badge
Na de laatste update kan ik melden dat de app weer up and running is....top
Reputatie 4
Badge +3
Als Easy Bank App niet werkt na een update dan zijn er 2 oplossingen: ofwel verwijdert men de app en installeert men opnieuw de app ofwel start men de tablet en/of de smartphone op het is te zeggen hem volledig uitschakelen (niet in de sluimerstand) en vervolgens het toestel terug inschakelen.
Het nadeel van die 1ste methode is dan men die app terug moet activeren en hierbij zijn/haar bankkaart en kaartlezer moet gebruiken om de heringevoerde gegevens te ondertekenen wat men niet moet doen indien men de 2de methode hanteert.

Reageer