Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Vraag

Poll: Hoe vaak gebruik jij de Easy Banking App?

Reputatie 2
  • Moderator
  • 130 reacties
Tijd voor een poll! Ik ben namelijk zeer benieuwd hoe vaak jullie onze applicatie Easy Banking gebruiken. ☺

Hoe vaak gebruiken jullie de applicatie Easy Banking?

12 Reacties

Altijd handig om snel even je saldo te checken (om genante situaties aan de kassa te vermijden) of nog snel even een overschrijving te maken !!!
Reputatie 1
Hey Ans! Inderaad daarvoor is de applicatie TOP! 👍🏽 Een etentje op restaurant en het zorgen dat iedereen gepast kan betalen met cash geld, altijd veel miserie! 1 iemand betaalt en je kan zelf je deel gemakkelijk terugbetalen, klaar is kees! 😉

Ook bedankt voor je bijdrage in het topic over de schuldsaldoverzekering en de notariskosten

Je mag je gerust nog even voorstellen via volgend topic of neem verder een kijkje op onze community. 👋🏼
Reputatie 1
De reden dat ik die app gebruik is om te kijken of er bepaalde verrichtingen uitgevoerd is en om overschrijvingen te doen zonder dat ik telkens mij moet aanmelden met mijn bankkaart en kaartlezer, ik heb maar in te loggen met mijn passwoord.
Uiteraard gebruik ik ook nog altijd Easy Bank Web, voornamelijk om mijn uittreksels op mijn laptop op te slaan.
Reputatie 2
Ik sluit mij volledig aan bij jou Alexander ☺ Ik gebruik de app ook voornamelijk om snel mijn verrichtingen na te kijken en om overschrijvingen uit te voeren.
Super app!
Reputatie 2
@marijnverdult Dankjewel voor jouw positieve reactie! Altijd fijn om te lezen ☺
Vind het enkel jammer dat het niet meer gaat om meer dan 1 profiel te installeren.
Reputatie 2
@AndyMarchal Bedankt voor jouw feedback.

Het is inderdaad niet meer mogelijk om meerdere profielen aan te maken op een smartphone. Dit vanuit het standpunt dat een smartphone een persoonlijk toestel is en dus niet door meerdere personen gebruikt wordt. De bank gaat uit van het principe smartphone = één gebruiker = één profiel.

Op een tablet is het wel mogelijk om meerdere profielen aan te maken aangezien deze toestellen vaak meerdere gebruikers hebben.

Waarom gebruik jij meerdere profielen?
Omdat ik soms als ik bij mijn ouders langs ga, ik hun betalingen doe...
Ik moet dan steeds mijn profiel verwijderen en 1 voor hun aanmaken...
Dit mocht echt wel blijven zoals voordien
Reputatie 2
@AndyMarchal Ik begrijp dat het zeer vervelend is. Miscchien kunnen jouw ouders overwegen om volmacht te geven aan jou? Via de applicatie kan je namelijk alle rekeningen raadplegen en beheren waar jij houder of volmachthouder van bent. Zo kan je met jouw profiel ook hun rekeningen beheren en moet je niet telkens het profiel opnieuw aanmaken.
Reputatie 1
Leuk om al deze reacties te lezen!

Ik check ook dagelijks mijn Easy Banking app! Zeker de integratie van de Bancontact-app vind ik top!
Reputatie 2
@Tom DB Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te lezen dat je de Easy Banking app dagelijks gebruikt 🙂.

Reageer

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.