Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Problemen inloggen via PC Easy Banking

Beste,
Het lukt me niet in te loggen via mijn aangemaakt profiel op Easy Banking. Mijn aangemaakt profiel lijkt steeds opnieuw te wijzigen ook al vink ik aan 'profiel onthouden'. Ik dien steeds opnieuw een nieuw profiel aan te maken omdat mijn kaartnummer steeds verdwijnt en zodoende dien ik steeds opnieuw mijn kaart- en klantnummer in te voeren in het systeem en mijn wachtwoord te wijzigen. Ik heb dit probleem sinds begin dit jaar. Ik gebruik Easy Banking al meerdere jaren en kende dit probleem voorheen niet. Ik ging deze morgen langs mijn bankkantoor in Opwijk maar daar konden ze mij helaas niet verder helpen. Graag uw reactie. Alvast dank. Groeten, Valère Van den Eede.

Beste antwoord van HeylenL 8 januari 2019, 13:54

Hey Valmar43,

Dit kan verschillende oorzaken hebben.
Meestal is dit een instelling in je browser of van je anti-virus waarbij automatisch de geschiedenis of cookies worden verwijderd na het sluiten van je browser.

Als je weet welke browser je gebruikt, wil ik je gerust preciezere instructies geven van waar je deze instellingen kan terugvinden.

Groetjes

Bekijk origineel

1 Reactie

Hey Valmar43,

Dit kan verschillende oorzaken hebben.
Meestal is dit een instelling in je browser of van je anti-virus waarbij automatisch de geschiedenis of cookies worden verwijderd na het sluiten van je browser.

Als je weet welke browser je gebruikt, wil ik je gerust preciezere instructies geven van waar je deze instellingen kan terugvinden.

Groetjes

Reageer