Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Vraag

QR code technisch probleem sinds nieuwe kaart

Beste,

Ik veranderde vorige maand van bankkaart. Sindsdien kan ik niet meer betalen via de QR code. Elke keer krijg ik de melding dat er een technisch probleem is.

Hoe los ik dit op?
Thanks!

8 Reacties

Reputatie 4
Dag Maarten,

Verschijnt de foutmelding meteen als op 'Bancontact' drukt, of pas als je je paswoord wilt invoeren om de betaling te bevestigen?
Nadat ik het wachtwoord ingevoerd heb
Reputatie 4
Bedankt voor je antwoord!

Ik stuur je meteen nog een privébericht om enkele gegevens te kunnen verzamelen zodat ik je probleem kan doorgeven aan de ontwikkelaars van onze app.

Van zodra ik een antwoord en oplossing van hen krijg, laat ik je iets weten en update ik ook dit bericht.

In afwachting kan je proberen om de losstaande Bancontact-app te installeren. Daarmee zou het wel moeten lukken.
Beste,

Als je een oplossing hebt voor dit probleem mag je het mij ook laten weten. Heb namelijk hetzelfde probleem sinds mijn nieuwe Bankaart.

Alvast bedankt!
Goede avond,

Ik heb inderdaad ook hetzelfde probleem.
Met de losstaande app lukte het ook niet.
Bedankt voor de hulp.
Reputatie 4
Janneke schreef:

Goede avond,

Ik heb inderdaad ook hetzelfde probleem.
Met de losstaande app lukte het ook niet.
Bedankt voor de hulp.

@Janneke

Als je met de losstaande app ook niet kan betalen, dan neem je best even contact op met onze helpdesk Easy Banking via het nummer 02 433 40 92.

Een technische probleem langs onze kant, kan namelijk geen effect hebben op een andere app, er zal dus mogelijk een probleem zijn met je kaart.

@Thomas G

Krijg jij ook een foutmelding bij het invoeren van je wachtwoord om een betaling te bevestigen, of verschijnt ze wanneer je drukt op 'Bancontact'?
Ja, ik krijg een foutmelding nadat ik mijn wachtwoord om een betaling te bevestigen ingeef.
Reputatie 4
Thomas G schreef:

Ja, ik krijg een foutmelding nadat ik mijn wachtwoord om een betaling te bevestigen ingeef.

Bedankt!

Ik stuur je ook een privébericht om wat gegevens over je kaart en toestel te verzamelen zodat we het ook voor jou verder kunnen onderzoeken.

Reageer