Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Rood bolletje!

Badge
Hallo,
Na het inloggen zag ik een rood bolletje staan bij "meer" in de app op mijn IPad. Ik heb alles gecontroleerd onder dit menu punt maar vond niets. Vandaag doe ik toevallig de app open op mijn IPhone en daar staat het rood bolletje niet.
Weet iemand wat dit rood bolletje betekend?
Mvg Robert

Beste antwoord van Robert B 20 december 2018, 09:46

Hallo,

Het laatste zoomit-factuur is van vorige maand, dat heeft wel even gestaan als gelezen en na betaling heb ik dit als behandeld aan geklikt. Ik weet niet hoelang het bolletje er staat maar volgens mij toch al een paar weken.
Voor het moment ben ik in Duitsland op verlof, volgende week ben ik weer thuis en dan ga ik langs met iPad en iPhone bij de bank.

Dank voor de goede zorgen

Mvg Robert

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 4
Dag Robert B,

Welkom op onze Community!

Had je voordien misschien een openstaande taak in Easy Banking Web? Bijvoorbeeld een overschrijving die je bewaarde maar nog niet bevestigde, een openstaande belegging of een aanvraag van een rekening/product dat nog getekend moest worden met de kaartlezer?
Badge
Hallo Yannick B,

Volgens mij niet, ik bewaar niets ik probeer alles af te handelen.
Ik heb wel een betaling ontvangen via zoomit maar die is afgehandeld. Het gekke is dat dit bolletje alleen op mijn IPad verschijnt maar niet op mijn IPhone.

Mvg Robert B
Reputatie 4
Robert B schreef:

Hallo Yannick B,

Volgens mij niet, ik bewaar niets ik probeer alles af te handelen.
Ik heb wel een betaling ontvangen via zoomit maar die is afgehandeld. Het gekke is dat dit bolletje alleen op mijn IPad verschijnt maar niet op mijn IPhone.

Mvg Robert B

Inderdaad vreemd dat je het niet op beide toestellen zag. Als je een ongelezen en/of onbetaald Zoomit-document hebt, dan krijg je daar alvast ook een melding van, ook in de vorm van zo'n rood bolletje. Dat had dan wel op zowel op iPad als op iPhone moeten verschijnen.

Af en toe gebeurt het wel dat wij van Zoomit met vertraging doorkrijgen dat je een document behandeld hebt. Dat kan er voor zorgen dat je nog even meldingen blijft krijgen.

Had je je Zoomit-factuur misschien ongeveer op hetzelfde moment ontvangen?
Badge
Hallo,

Het laatste zoomit-factuur is van vorige maand, dat heeft wel even gestaan als gelezen en na betaling heb ik dit als behandeld aan geklikt. Ik weet niet hoelang het bolletje er staat maar volgens mij toch al een paar weken.
Voor het moment ben ik in Duitsland op verlof, volgende week ben ik weer thuis en dan ga ik langs met iPad en iPhone bij de bank.

Dank voor de goede zorgen

Mvg Robert
Badge
Hallo Yannick B,

Ik opende deze morgen, zaterdag 22 12 2018, Easy Banking en het bolletje is weg. Ik heb gisteren geen betaling gedaan alleen de app geopend uit nieuwsgierigheid en vandaag is er geen bolletje meer.

Dank aan degene die mij geholpen hebben.

Prettige feestdagen
Robert B

Reageer