Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Technische fout

Beste,

Telkens ik me wil inloggen bij easy Banking app krijg ik de melding dat ik door een technische fout me niet kan aanmelden. Dit is al enkele maanden het geval. Soms per toeval lukt her wel maar meestal niet.

Wat kan ik er aan doen om dit op te lossen?

Beste antwoord van AnoukPhiltjens 14 november 2018, 13:08

Dag Larslecointre!

Welkom op de community!

Hier kan je het antwoord terugvinden. Ook raden we je aan om de Easy Banking app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.

Indien je nog steeds problemen blijft ondervinden, raden we je aan om contact op te nemen met het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. De collega's staan paraat doorheen de week van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00.

Hopelijk is het snel opgelost! 😉

Gezien het je eerste bericht is op de community, maak ik je graag wegwijs!
-We leren onze leden graag kennen, dus stel jezelf gerust even voor!

Fijne dag verder! 🙂

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 2
Dag Larslecointre!

Welkom op de community!

Hier kan je het antwoord terugvinden. Ook raden we je aan om de Easy Banking app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.

Indien je nog steeds problemen blijft ondervinden, raden we je aan om contact op te nemen met het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. De collega's staan paraat doorheen de week van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00.

Hopelijk is het snel opgelost! 😉

Gezien het je eerste bericht is op de community, maak ik je graag wegwijs!
-We leren onze leden graag kennen, dus stel jezelf gerust even voor!

Fijne dag verder! 🙂
zelfde probleem hier. Herinstalleren na de app volledig verwijderd te hebben helpt geen zier.
fijne dag verder, O ironie.

Reageer