Beantwoord

Visakaart

  • 1 January 2018
  • 2 reacties
  • 19771 Bekeken

Kan ik via mijn visakaart een overschrijving doen naar een vriend van mij? Ik vond dit precies niet via mijn app.
icon

Beste antwoord van Jolien 2 January 2018, 13:46

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Tot zover ik weet kan men met een kredietkaart (Visa of Mastercard) geen overschrijvingen doen.
Wat je wel kan doen is geld opvragen met uw Visa kaart (let wel er worden kosten aangerekend voor geldopvragingen met kredietkaart nl € 5 + 1% van het opgenomen bedrag) en het geld dan storten op uw rekening en van daar dan die overschrijving doen.
Indien je ook een Optiline kredietlijn hebt kan je een overschrijving doen van Optiline naar uw zichtrekening en dan van daar die overschrijving doen.
Welkom op onze community Benbeuls.

Tot zover ik weet kan men met een kredietkaart (Visa of Mastercard) geen overschrijvingen doen.
Wat je wel kan doen is geld opvragen met uw Visa kaart (let wel er worden kosten aangerekend voor geldopvragingen met kredietkaart nl € 5 + 1% van het opgenomen bedrag) en het geld dan storten op uw rekening en van daar dan die overschrijving doen.
Indien je ook een Optiline kredietlijn hebt kan je een overschrijving doen van Optiline naar uw zichtrekening en dan van daar die overschrijving doen.


Het klopt wat Alexander zegt. Je kan helaas geen overschrijvingen uitvoeren via een kredietkaart. Je kan inderdaad geld afhalen via een kredietkaart en dit bedrag dan storten op jouw zichtrekening, zodat je via jouw zichtrekening de overschrijving kan uitvoeren. Voor deze optie worden inderdaad kosten aangerekend.

Je kan via een Optiline reserve geld laten overschrijven naar je zichtrekening door telefonisch contact op te nemen op het nummer 02/508 44 40. Via het menu kan je dan kiezen om een bedrag naar jouw zichtrekening over te schrijven. Indien je al een online account hebt bij MyOptiline kan je hier een aanvraag tot overschrijving invullen. Hou er rekening mee dat de overschrijving 1 werkdag in beslag neemt.

Hopelijk heb je hiermee voldoende info!

Nog een fijne dag en mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!

Kijk gerust eens verder rond op de community. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.