Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Weet iemand wat men bedoeld met het volgende, Wat bedoeld men met BANK RIB BNP?

Ik werd dit gevraagd door mijn vriendin die voor zaken in het buitenland is. Zij heeft dit nodig maarik weet niet wat het juist betekend. Hier de vraag, Wat bedoeld men met BANK RIB BNP

Beste antwoord van ShantyV 7 november 2018, 13:24

Dag Freddy Hoste,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat u graag zou willen weten een RIB is. Een RIB is een document wat vaak gevraagd wordt door buitenlandse banken.
Zij vragen dit als bewijs dat u effectief houder bent van een bepaald rekeningnummer.

Dit document kan aangevraagd worden door een rekeninghouder of co-houder bij uw kantoor of via het Easy Banking Center.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder ! 😃

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 1
Dag Freddy Hoste,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat u graag zou willen weten een RIB is. Een RIB is een document wat vaak gevraagd wordt door buitenlandse banken.
Zij vragen dit als bewijs dat u effectief houder bent van een bepaald rekeningnummer.

Dit document kan aangevraagd worden door een rekeninghouder of co-houder bij uw kantoor of via het Easy Banking Center.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder ! 😃

Reageer