Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Zoomit foutmelding

• Net gestart
  • 0 reacties
Hallo, ik krijg foutmeldingen van Zoomit. Ik kan geen enkel document openen. Kunnen jullie mij hiermee verderhelpen?

Beste antwoord van Ine 29 november 2017, 14:00

Dag Jasper,

Wij kregen net te horen dat Zoomit terug beschikbaar zou moeten zijn.

Laat je ons weten, moest je nog problemen ondervinden?

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Dag Jasper,

Welkom op onze community!

Wat vervelend dat je geen documenten kan openen in Zoomit.

Naar Zoomit gaan via Easy Banking Web doe je best via de volgende weg:

- Eens aangemeld in Easy Banking Web kies je via 'Dagelijks bankieren' onder de rubriek 'Betalen' voor 'Zoomit'.
- In de groene titelbalk klik je dan op 'Ga naar Zoomit'.

Krijg je dan nog een foutmelding? Het kan ook helpen om eens via een ander internetprogramma zoals Google Chrome te proberen.

Verder als je op een document klikt en er gebeurt niets, is de kans groot dat er een pop-upblokkering actief is op je internetprogramma.

Hoe je de pop-upblokkering kan uitschakelen kan je in het bericht 'Opening fiscale attesten' bekijken. Hierna zou het document wel moeten openen.

Indien je een betaling doet via Zoomit en je krijgt een foutmelding gelieve dan eens op CTRL + F5 te klikken of voor een Mac op CMD + ALT + E. De pagina zou hierna opnieuw moeten opladen waardoor je wel verder kan met de betaling.

Laat je ons weten of je nu wel je documenten kan openen? Indien je nog een foutmelding krijgt, kan je ons dan laten weten welke foutmelding en wanneer je deze precies krijgt?

Hopelijk kan je met de bovenstaande informatie verder.

Het is je eerste bericht hier. Daarom verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:

- Gebruik je onze Easy banking app? Dan horen wij graag wat je van de app vindt en hoe vaak je 'm gebruikt.
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.

Kijk gerust verder rond op onze community!
Reputatie 5
Dag Jasper,

Wij ontvingen net de melding dat Zoomit niet beschikbaar is via Easy Banking Web of via de app. Bedankt om ons dit te melden.
Van zodra wij vernemen dat dit probleem is opgelost, laten wij je hier iets weten.

Onze excuses voor het ongemak.

Nog een prettige dag!
Reputatie 5
Dag Jasper,

Wij kregen net te horen dat Zoomit terug beschikbaar zou moeten zijn.

Laat je ons weten, moest je nog problemen ondervinden?
hallo zoomit is niet beschikbaar bij mij kan mijn facturen niet betalen groetjes rosita

Reageer