Beantwoord

aanmaak account blokkeert op extra e-mail adres voor administratieve communicatie

  • 7 januari 2019
  • 1 reactie
  • 281 Bekeken

Beste,

Bij aanmaak van het account heb ik alles volgens het boekje overlopen, dossiernummer en geboortedatum ingevuld, e-mail ingegeven, link bevestigd via e-mail en het ontvangen wachtwoord via sms ingevuld.

Vervolgens geprobeerd om in te loggen.

Echter dan ..., volgende melding (zie bijlage) verschijnt telkens weer met de vraag om een bijkomend e-mail adres in te vullen voor 'administratieve communicatie', die alhoewel ik reeds een e-mail adres heb ingevuld. Gevolg : de browser blokkeert hierop en het zogenoemde, extra 'ontbrekende' e-mail adres kan nergens meer ingevuld worden.

Kunnen jullie dit oplossen ?

Mvg,
Patrick Mangé
icon

Beste antwoord van LiezeH 8 januari 2019, 13:42

Hey Patrick, welkom op de Community!

Rondo heeft een afzonderlijke helpdesk, je kan hen bereiken op 025/08 44 40.

Laat je weten of je zo bent verdergeholpen?

Groetjes
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hey Patrick, welkom op de Community!

Rondo heeft een afzonderlijke helpdesk, je kan hen bereiken op 025/08 44 40.

Laat je weten of je zo bent verdergeholpen?

Groetjes

Reageer