Beantwoord

aanmelden bij optiline

  • 22 June 2022
  • 2 reacties
  • 278 Bekeken

hallo 

als ik wil mijn aanmelden (en da probeerd ik al 4 jaar en nog altijd niet gelukt)

ik log in met mijn profilenaam ga naar nieuwe paswoord (want hij erkend het niet ) zou ik een sms krijgen om een verlopig wachtwoord aan te maken MAAR dat krijg ik  OOK niet dus onmogelijk om ta ga zien hoe het zit met mijn krediet 

op de app van de bank zie ik wel wat der afgaat maar nooit wat ik terug opzet  . ik krijg een nieuwe overzicht van de krediet en zie dat wat ik gestorten heb der niet op sta 

heb speciaal 2 storting gedaan om mijn verlof te kunnen betalen met de kredietkaart 

ik word daar echt hopeloos van da ik geen zicht over hebt 😢

 

icon

Beste antwoord van LauraF 23 June 2022, 10:33

Bekijk origineel

2 reacties

Dag Yolanda,

Er is geen melding van een algemeen probleem, we hebben je vraag intern doorgegeven en komen er zo snel mogelijk op terug. In tussentijd kan je het saldo opvragen via Optiline Phone Express op het nummer 02 508 44 40.

Het is helaas nog niet mogelijk om je saldo te raadplegen via onze app, ik geef het wel door als suggestie.

 

Reputatie 7

Dag Yolande

We kregen ondertussen meer info van Alpha Credit, de beheerders van de Optiline & Rondo site. Er waren vorige week inderdaad problemen met de site, maar  ondertussen zou alles opnieuw moeten werken. 

Kan je nog een keer proberen om een nieuw paswoord aan te vragen?

Laat het zeker weten als het toch nog niet lukt.

Reageer