Beantwoord

Aanmelden bij Rondo

  • 11 April 2023
  • 3 reacties
  • 587 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

Ben alle persoonlijke nota’s ivm Rondo kwijtgespeeld.

Resultaat kan niet meer inloggen “Gebruikersnaam vergeten” en “wachtwoord vergeten”

Hoe los ik dit op ? 

Kunt u me helpen ? 

Vriendelijk bedankt !

(Is de  oplossing ook eventueel geldig voor Optiline ?)

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 13 April 2023, 12:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hey @Delta

 

Je kan hiervoor best even met Rondo/Optiline zelf contact opnemen. Je kan hen contacteren van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u op het nummer 02/508.44.40. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Beste,

Probleem met Rondo.

Heb een profielnaam voor Easy Banking

Heb echter een ander profielnaam voor Rondo.

Als ik me aanmeld bij Rondo profielnaam intik en daarna mijn wachtwoord schakelt Rondo

automatisch naar de profielnaam van Easy Banking met melding (in roze) dat er geen overeenkomst is.

Kan dit aub aangepast worden en hoe ?

Met dank voor je bijstand

Hallo @Delta , 

Bedankt voor je bericht.

 

Indien u problemen ondervindt tijdens het aanmelden om de website van Rondo, raad ik aan om rechtstreeks Rondo te contacteren. Je kan Rondo contacteren op het nummer 02/508.44.40 van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groet, 
SabrinaVD

Reageer