Beantwoord

Afschrijften aanmelden

• 11 april 2019
  • 2 reacties
  • 541 Bekeken

Daar ik een account wilde maken deze morgen ,kreeg ik geen code toegestuurt van jullie ,nu deze namiddag code ontvangen ,maar kan mij niet meer aanmelden op optiline om mijn activering te doen ,dus code zal nu al verlopen zijn.Ik kan ik mij niet meer aanmelden .
icon

Beste antwoord van YannickB 12 april 2019, 13:30

Dag Franky,

Jammer om te lezen dat je zoveel problemen hebt met de Optiline site. Krijg je een bepaalde foutmelding als je naar de site surft of als je je wilt aanmelden, zo ja, welke precies?

Als je de site niet kan bereiken, dan raad ik je aan om je browser of internetprogramma te resetten. We hebben een handleiding die je daarbij kan helpen.

Kan je de site wel bereiken, maar kan je je niet aanmelden of opnieuw registreren, dan neem je best ook contact op met Alpha Credit, de beheerder van Optiline en de bijhorende site. Dat kan via 02 508 44 40 en via rondo@bnpparibasfortis.com.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Dag Franky,

Jammer om te lezen dat je zoveel problemen hebt met de Optiline site. Krijg je een bepaalde foutmelding als je naar de site surft of als je je wilt aanmelden, zo ja, welke precies?

Als je de site niet kan bereiken, dan raad ik je aan om je browser of internetprogramma te resetten. We hebben een handleiding die je daarbij kan helpen.

Kan je de site wel bereiken, maar kan je je niet aanmelden of opnieuw registreren, dan neem je best ook contact op met Alpha Credit, de beheerder van Optiline en de bijhorende site. Dat kan via 02 508 44 40 en via rondo@bnpparibasfortis.com.
Reputatie 4
Beste @franky vonck,

Is het ondertussen gelukt om aan te melden?

Groetjes,
Lieze

Reageer