Beantwoord

amateurisme ten top

• 29 april 2019
  • 4 reacties
  • 461 Bekeken

AMATEURISME TEN TOP. Beschamend, andere woorden heb ik er niet voor. Welke oelewappers bemannen deze site. Je raakt 1 keer op de tien op optiline. Waanzinnig slechte website.
icon

Beste antwoord van AnoukPh 6 mei 2019, 11:02

Dag @DIRKVW,

Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt met de website!

Jammer genoeg hebben wij vanuit de community geen toegang tot jouw gegevens en kunnen jouw dus geen klinklare oplossing aanbieden.

Indien je graag een bedrag wenst over te zetten naar jouw zichtrekening kan je steeds contact opnemen met de Optiline Phone Express op het nummer 02 508 44 40. Dit is een automatische stemcomputer die 24u/24u en 7d/7 bereikbaar is. Best ook jouw contractnummer bij de hand houden.

Het nummer van de klantendienst is 02 508 44 50 en je kan hen bereiken op weekdagen van 9u00 tot 17u00.

Hopelijk is het snel in orde!

Groetjes,

Anouk
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Dag @DIRKVW,

Alvast onze excuses voor de technische problemen die je ondervindt met de website van Optiline/Rondo.

Kan je ons laten weten welke problemen je momenteel hebt zodat we je kunnen verder helpen?

Groetjes,

Anouk
Probleem..er is er maar één hoor. Opnieuw, voor de zoveelste keer maar weer, raak ik niet ingelogd. Opnieuw, voor de zoveelste keer, nieuw wachtwoord aangevraagd.. Opnieuw, voor de zoveelste keer, raak ik ook dan weer niet ingelogd.
Opnieuw etc...kan ik momenteel dus weer niet inloggen. Kommer en kwel is deze site. En zoals aan diverse reacties te zien ligt het niet aan mij.
Reputatie 4
Hey @DIRKVW ,

Heb je al contact gehad met de helpdesk van Optiline?

Groetjes,
Lieze
Reputatie 3
Dag @DIRKVW,

Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt met de website!

Jammer genoeg hebben wij vanuit de community geen toegang tot jouw gegevens en kunnen jouw dus geen klinklare oplossing aanbieden.

Indien je graag een bedrag wenst over te zetten naar jouw zichtrekening kan je steeds contact opnemen met de Optiline Phone Express op het nummer 02 508 44 40. Dit is een automatische stemcomputer die 24u/24u en 7d/7 bereikbaar is. Best ook jouw contractnummer bij de hand houden.

Het nummer van de klantendienst is 02 508 44 50 en je kan hen bereiken op weekdagen van 9u00 tot 17u00.

Hopelijk is het snel in orde!

Groetjes,

Anouk

Reageer