Beantwoord

beschikbaar bedrag op rondo rekening of uittreksel raadplegen

• 18 februari 2019
  • 3 reacties
  • 709 Bekeken

Ik kan mijn rekening uittreksels niet zien , zit hier steeds in vicieuze cirkel van kastje naar de muur , altijd zelfde antwoord : "stel hier uw vraag" , maar nooit een "werkbare" oplossing .
icon

Beste antwoord van YannickB 7 maart 2019, 11:37

Hallo martens Jackie,

Omdat we geen antwoord meer van je ontvingen, ga ik ervan uit dat je je rekeninguittreksels toch hebt kunnen raadplegen.

Is dat toch niet het geval, laat het me dan gerust weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Deze vraag is ondertussen overbodig geworden , ik heb nog wel wat anders te doen dan een ganse dag bezig te zijn met mijn rekening uittreksels . Nu nog zien af te geraken van de zinloze spam berichten die dat ding mij dagelijks toe stuurt , aan de BNP Paribs IT managers : zeer ambetant ! & irritant !
In de hoop niets meer te horen ( spam ) , met "hoogachting" Jackie Martens
Reputatie 6
Dag martens Jackie,

Jammer om te horen dat je zoveel problemen hebt met je Rondo en met je uittreksels.

Kan je me zeggen wat er precies gebeurt? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding en zo ja welke precies?

Wat voor spam mails krijg je van ons? Ik wil gerust voor je nagaan wat daaraan gedaan kan worden.

Hopelijk kan ik je toch enigszins nog verder helpen.
Reputatie 6
Hallo martens Jackie,

Omdat we geen antwoord meer van je ontvingen, ga ik ervan uit dat je je rekeninguittreksels toch hebt kunnen raadplegen.

Is dat toch niet het geval, laat het me dan gerust weten.

Reageer