Beantwoord

Consulteren stand rondo en optiline

  • 28 april 2019
  • 5 reacties
  • 363 Bekeken

Sinds gisteren 27/04 probeer ik via ro.bnp...... de stand van mijn rekeningen te consulteren maar het lukt absoluut niet. Site zou verstoord zijn ? Hoe op te lossen ?
icon

Beste antwoord van AnoukPh 30 april 2019, 16:22

Dag @Delta,

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met de website van Optiline/Rondo.

Het huidige probleem met de website zou verholpen moeten worden met een browserreset.

De vraag werd in dit topic ook gesteld.

Laat je weten wanneer het is opgelost voor jou? :)

Groetjes,

Anouk
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Dag @Delta,

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met de website van Optiline/Rondo.

Het huidige probleem met de website zou verholpen moeten worden met een browserreset.

De vraag werd in dit topic ook gesteld.

Laat je weten wanneer het is opgelost voor jou? :)

Groetjes,

Anouk
Heb zowel browser I E als Chrome gereset. Deze morgen was alles in orde. Bedankt voor de follow-up
Reputatie 5
Badge +3
Ik had van zaterdag tot maandag problemen om in te loggen maar sinds vandaag is terug alles in orde.
Ik hoop dat het zo blijft.
Reputatie 3
Dag @Delta en @Alexander,

Bedankt voor de info! Indien jullie opnieuw vragen hebben mag je ze gerust stellen. :)

Fijne dag ☀
Dag @Delta,

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met de website van Optiline/Rondo.

Het huidige probleem met de website zou verholpen moeten worden met een browserreset.
De vraag werd in dit topic ook gesteld.

Laat je weten wanneer het is opgelost voor jou? :)

Groetjes,

Anouk

Probleem deze morgen opgelost. Vind het toch maar raar dat dit telkens in het weekend voorkomt.
Thanks voor je info

Reageer