Delay tussen overzicht online & fysiek aan automaat?

  • 27 March 2020
  • 3 reacties
  • 916 Bekeken

Beste,

 

Vorige week een reserveverhoging aangevraagd, ondertussen zou alles netjes moeten afgehandeld zijn.
Ik heb vandaag ook een telefoontje van BNP ontvangen met een paar vragen.
Kort daarna zag ik online dat de reserveverhoging ook effectief is doorgevoerd, en dus ondertussen beschikbaar zou moeten zijn.

Ik merkte dat dit helaas toch blijkbaar nog niet het geval is toen ik met die kaart wilde betalen in de winkel.
Na controle bij een bankautomaat van BNP, is dit inderdaad blijkbaar nog niet beschikbaar?

Is er een delay tussen de situatie online vs op de kaart?
 


3 reacties

Hey @DennisF ,

Gaat dit over een debetkaart of kredietkaart?

Is dit een tijdelijke of definitieve verhoging?

Gaat dit over het betalen met de kaart (in een winkel of online) of geldafnames?

Groetjes,

Lieze

Hey @LiezeH 

Dit gaat over een Rondo kaart, en een definitieve verhoging.
Betalen met kaart in de winkel is nog niet mogelijk, en geldafname ook niet.

Hey @DennisF  ,

Hebben de collega’s van Rondo je meegedeeld wanneer dit saldo beschikbaar ging zijn?

Groetjes,

Lieze

Reageer