Beantwoord

Geen automatische uittreksels, noch via mail, noch via post

  • 21 mei 2019
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken

Beste,

Hoe kan ik opnieuw uittreksels via post ontvangen?
Of eventueel via mail?

Momenteel krijg ik al een goed jaar niks sinds ik mij geregistreerd heb bij optiline... met de nodige bijbetalingen voor intrest als gevolg :(

Gelieve niet met standaard antwoord te linken naar de FAQ's (of met een detailwebpagina) want daar vind ik niets terug. En al evenmin de optiline/rondo-site.

Alvast bedankt
Mvg,
Jonas
icon

Beste antwoord van Jeroen11 22 mei 2019, 09:36

Dag @jonasdeveylder ,

Welkom op de community!

Bedoel je de algemene uittreksels van je rekeningen of heb je het over de uitgavenstaat van je kredietkaart waar de Optiline aan verbonden is?

Kan je even nakijken of je je uittreksels kan vinden op Easy Banking Web?
Onder tabblad "Dagelijks bankieren" kan je "Mijn Uittreksels" vinden.

De manier van verzending van de Optiline/rondo uittreksels kan je altijd laten aanpassen via Alpha Credit op het nummer 02 508 44 40 waardoor je deze ook op papier kan ontvangen.

Groetjes,
Jeroen
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Dag @jonasdeveylder ,

Welkom op de community!

Bedoel je de algemene uittreksels van je rekeningen of heb je het over de uitgavenstaat van je kredietkaart waar de Optiline aan verbonden is?

Kan je even nakijken of je je uittreksels kan vinden op Easy Banking Web?
Onder tabblad "Dagelijks bankieren" kan je "Mijn Uittreksels" vinden.

De manier van verzending van de Optiline/rondo uittreksels kan je altijd laten aanpassen via Alpha Credit op het nummer 02 508 44 40 waardoor je deze ook op papier kan ontvangen.

Groetjes,
Jeroen
Reputatie 4
Hey @jonasdeveylder ,

Ben je verdergeholpen met de informatie van @Jeroen11 ?

Groetjes,
Lieze

Reageer