Beantwoord

geen sms om een nieuw wachtwoord aan te vragen

  • 22 June 2022
  • 2 reacties
  • 227 Bekeken

Ik ben nu 2 dagen aan het proberen geweest om een sms te kunnen ontvangen van rondo voor een nieuw wachtwoord aan te maken maar ik heb nog steeds geen ontvangen. Als ik in mijn laatst ontvangen mail van rondo ook op de link klik voor mijn uittreksel ivm openstaand bedrag en eventueel een storting kom ik op de site van Cetelem uit. 

icon

Beste antwoord van LauraF 23 June 2022, 10:51

Bekijk origineel

2 reacties

Dag Heidi,

Er is op dit moment geen algemene storing maar ik heb dit intern nagevraagd en kom hier later op terug.

Reputatie 7

Hallo Heidi,

We kregen ondertussen feedback van Alpha Credit, de beheerders van de Optiline & Rondo site. Er zouden vorige week inderdaad problemen zijn geweest. Ondertussen zou alles opnieuw moeten werken. 

Kan je nogmaals proberen om een nieuw wachtwoord aan te maken en je saldo via de site te controleren?

Laat het zeker weten als het toch nog niet lukt.

Reageer