Beantwoord

Geen toegang tot Optiline Reserve

  • 8 november 2019
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Mijn Optiline contract werd twee weken geleden goedgekeurd (ik heb hiervan telefonisch bevestiging gehad). Ik probeer al meer dan een week in te loggen zodat ik geld kan overboeken naar mijn zichtrekening, dit was de hele reden waarom ik een Optiline heb aangevraagd. Iedere keer als ik probeer in te loggen krijg ik de melding dat de site niet bereikbaar is. Telefonisch krijg ik te horen dat ik geen toegang heb tot deze functie. Wat gaat hier nu mis? 

icon

Beste antwoord van LiezeH 12 november 2019, 13:53

Hey @NatasjaS ,

 

Hier kan je terugzien dat dit blijkbaar gaat om een algemeen probleem. Ik raad je aan die post in ‘t oog te houden zodat je zo snel mogelijk weer kan aanmelden!

 

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hey @NatasjaS ,

 

Hier kan je terugzien dat dit blijkbaar gaat om een algemeen probleem. Ik raad je aan die post in ‘t oog te houden zodat je zo snel mogelijk weer kan aanmelden!

 

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Reageer