Beantwoord

inlog problemen raakt maar niet opgelost

• 7 september 2019
  • 11 reacties
  • 615 Bekeken

Sinds Rondo hun inlog platform vernieuwd is , is geen enkele aanmelding zonder slag of stoot gegaan .
het is iedere keer weer gokken "fingers crossed" yep site weer niet bereikbaar na invullen inloggegevens .
en soms out of the blue werkt het wel eens 🤔
1j na datum zijn dezelfde problemen er nog steeds , en dit voor een bankinstelling ? ongehoord.

https://nl.community.bnpparibasfortis.be/optiline-rondo-51/my-rondo-1499#post5111
icon

Beste antwoord van KathyM 9 september 2019, 12:16

Hoi @cedricv,

Wat vervelend te horen dat je problemen ondervindt op de site van rondo. Heb je al eens geprobeerd, je browser te resetten, dit kan doen via volgende handleiding .

Groetjes!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 1
Hoi @cedricv,

Wat vervelend te horen dat je problemen ondervindt op de site van rondo. Heb je al eens geprobeerd, je browser te resetten, dit kan doen via volgende handleiding .

Groetjes!
Hoi @cedricv,

Groetjes!

Goedemorgen KathyM,

Ik ben deze ochtend maar eens door alle berichten gegaan en zie steeds dezelfde response en ik zie ook dat de mensen al maanden het zeggen, de brouwser reset werkt niet.

Sterker nog, ik heb zelfs Opera gedownoad vandaag en het geprobeert en zelfs met een hele schone browser lukt het niet om in te loggen.

Er is iets serieus mis met de ICT afdeling.

Groeten,

Cor
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb nochtans geen problemen om in te loggen.
Ik vind dat zeer eigenaardig dat er veel mensen zijn die problemen ondervinden om in te loggen terwijl anderen zoals ik geen problemen hebben.
Hoi Alexander,

Ik weet het ook niet waarom de één problemen heeft en de ander niet. Ik heb het nu op 4 verschillende apparaten geprobeerd met elk ook een ander besturingssysteem.

1 PC op Win7
1 PC op Win10
1 Laptop op Linux
1 GSM op Android

GSM via Wifi en 4G, de rest bekabeld direct op de router.

Wanneer ik morgen op kantoor ben zal ik het ook nog eens daar proberen. You never know :-)

Groeten,

Cor
Reputatie 4
Badge
Dag @cedricv ,

Wij krijgen inderdaad nog steeds meldingen van klanten die problemen ondervinden bij het aanmelden op website. Wij sturen elke melding door naar Alpha Credit, de beheerder van de website. Wij begrijpen dat dit zeer vervelend is. Alvast onze excuses.

Fijne dag verder!
Hi,

I do have the same issue, i tried several browsers and reset everything but still not working. Is there any solution soon? I cannot access the account since 2 months ago.
Reputatie 6
@VBV001 @alinlei

Alpha Credit vroeg me om wat meer info om jullie te kunnen helpen. Jullie ontvangen zo meteen een privébericht van mij.

Alpha Credit asked me to gather additional information in order to help you. I will send you a private message in a few moments.

Inmiddels contact gehad met iemand van Alpha Credit en het is bij mij nu opgelost.

Groeten,

Cor
Hi @VBV001,

How did Alpha Credit solve this for you? I have the same issue.

Regards,
Ashutosh
Hi @VBV001,

How did Alpha Credit solve this for you? I have the same issue.

Regards,
Ashutosh

A nice gentlemen from Alpha Credit called us and step by step he solved it.
Basicly he took us through the system and let us change some things and
now it works.

What I remember is that our loginname changed en after that I could
change the paswoord and it worked. It was very quick and did not have any problems
anymore. Keep our fingers crossed that it stays that way.

Regards,

Cor
@VBV001 Thank you. I wil try to contact Optiline directly.

Reageer