Beantwoord

INLOGGEN

  • 17 april 2019
  • 2 reacties
  • 386 Bekeken

Telkens als ik wil inloggen krijg ik foute meldingen. Ik heb reeds verschillende malen mijn wachtwoord verandert op jullie verzoek, maar tevergeefs. Wanneer ik naar de optiline/rondo-webruimte ga, zoals aangegeven in jullie handleiding, dan krijg ik "request rejected". Wat moet ik in godsnaam doen om in te loggen?
icon

Beste antwoord van YannickB 17 april 2019, 20:33

Dag 89227434,

Is het deze foutmelding die je krijgt?


Zo ja, dan kan je best je browser/internetprogramma te resetten. Nadien zou het moeten lukken om aan te melden. Hoe je dat doet, lees je in onze handleiding.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Dag 89227434,

Is het deze foutmelding die je krijgt?


Zo ja, dan kan je best je browser/internetprogramma te resetten. Nadien zou het moeten lukken om aan te melden. Hoe je dat doet, lees je in onze handleiding.
Reputatie 4
Hey @89227434,

Is het gelukt om aan te melden?

Groetjes,
Lieze

Reageer