tis weer zover,voor de zoveelste keer kan ik weer niet inloggen,krijg steevast een venster met de vraag om een nieuw wachtwoord in te geven terwijl ik dat gister avond ook al had moeten aanmaken,welke problemen zijn er nu weer?
Dag
Heb je dit probleem in onze Easy Banking App of is dit een probleem op de website van Rondo/Optiline?
Indien je dit even kan verduidelijken dan kan ik je de nodige instructies bezorgen.
Vriendelijke groeten,
JarneM
op de website van rondo/optiline,ik kan wel mijn inlognaam ingeven maar op de volgende stap waar ik mijn wachtwoord moet ingeven,vraagt hij nieuw wachtwoord terwijl ik dat gisteravond al had moeten aanmaken en inloggen toen wel lukte.
Hallo
Dan raad ik je aan nog éénmaal te proberen het wachtwoord opnieuw in te stellen en zeker en vast een wachtwoord te kiezen dat nog niet eerder werd gebruikt.
Indien het nog steeds niet zou lukken daarna dan neemt je best contact op met Alpha Credit op het nummer 02 508 44 40.
Vriendelijke groeten,
JarneM
nog steeds niks he!!gisteren ook al 2 nummers gebeld maar iedereen blijkbaar in gesprek??en probeer later opnieuw krijg je dan te horen nadat je eerst een menu moet doorlopen en 5 minuten in wacht zit.kan er gewoon iemand zeggen wat er met die site gaande is??
Dag
Mijn excuses voor het ongemak.
Ik merkte dat andere klanten hetzelfde hebben gemeld.
We geven dit door aan Alpha Credit. Van zodra we hier meer over weten, laten we het onmiddellijk weten.
Via deze post kan je dit verder opvolgen.
Groetjes,
Lieze
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.