Beantwoord

inloggen

  • 6 May 2021
  • 5 reacties
  • 162 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

tis weer zover,voor de zoveelste keer kan ik weer niet inloggen,krijg steevast een venster met de vraag om een nieuw wachtwoord in te geven terwijl ik dat gister avond ook al had moeten aanmaken,welke problemen zijn er nu weer?

icon

Beste antwoord van Anonymous 10 May 2021, 09:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Dag @ronny1,

 

Heb je dit probleem in onze Easy Banking App of is dit een probleem op de website van Rondo/Optiline?

Indien je dit even kan verduidelijken dan kan ik je de nodige instructies bezorgen.

 

 

Vriendelijke groeten,

 

JarneM

op de website van rondo/optiline,ik kan wel mijn inlognaam ingeven maar op de volgende stap waar ik mijn wachtwoord moet ingeven,vraagt hij nieuw wachtwoord terwijl ik dat gisteravond al had moeten aanmaken en inloggen toen wel lukte.

Reputatie 2

Hallo @ronny1,

 

Dan raad ik je aan nog éénmaal te proberen het wachtwoord opnieuw in te stellen en zeker en vast een wachtwoord te kiezen dat nog niet eerder werd gebruikt.

Indien het nog steeds niet zou lukken daarna dan neemt je best contact op met Alpha Credit op het nummer 02 508 44 40.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

nog steeds niks he!!gisteren ook al 2 nummers gebeld maar iedereen blijkbaar in gesprek??en probeer later opnieuw krijg je dan te horen nadat je eerst een menu moet doorlopen en 5 minuten in wacht zit.kan er gewoon iemand zeggen wat er met die site gaande is??

Dag @ronny1 ,

Mijn excuses voor het ongemak.

Ik merkte dat andere klanten hetzelfde hebben gemeld.

We geven dit door aan Alpha Credit. Van zodra we hier meer over weten, laten we het onmiddellijk weten.

Via deze post kan je dit verder opvolgen.

Groetjes,

Lieze

Reageer