Telkens als ik wil inloggen moet ik mijn kaar-en klantgegevens intikken. (En ja ik heb “gegevens onthouden” aangevinkt)
mvg
Beste antwoord van JadieT
Bekijk origineelTelkens als ik wil inloggen moet ik mijn kaar-en klantgegevens intikken. (En ja ik heb “gegevens onthouden” aangevinkt)
mvg
Beste antwoord van JadieT
Bekijk origineelDag
Je internetbrowser kan hiervan de reden zijn.
We raden je aan om de cookies van je internetbrowser te wissen.
Mocht je dan nog steeds hinder ondervinden, kan je dan ook even proberen via een andere internetbrowser.
Indien je na deze stappen gevolgd te hebben nog steeds hetzelfde probleem hebt, laat je dit best even controleren door een collega. Je kan hen steeds bereiken op weekdagen van 7u tot en met 22u en op zaterdag van 9u tot en met 17u.
Via de Easy Banking App op je GSM toestel kan je rechtstreeks contact opnemen door aan te melden en onderaan rechts op ‘contact’ te klikken. Klik dan verder op ‘Easy Banking Centre’. Als je niet over de Easy Banking App beschikt op je GSM toestel, kan je ons altijd bereiken op het nummer 02 762 60 00.
Groetjes
JadieT
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.