Beantwoord

Inloggen in persoonlijke webruimte rondokaart

• 28 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 9011 Bekeken

Badge
Beste ,sinds kort kreeg ik mijn rekeninguitreksels van de rondokaart via de post ...deze week heb ik een sms ontvangen met een link in waar ik mijn rekeninguitreksels zou kunnen nazien ...ik wil me aanmelden ...maar krijg steeds foutmeldingen . Zowel als nieuwe gebruiker en als ik gebruikersaam ingeef ...dossiernr en geboortedatum ...bij alles wat ik ingeef krijg ik foutmelding . Ik heb al gebeld ik heb al mail gestuurt ...niemand kan blijkbaar helpen ...wat doe ik gout of waar ligt het probleem ? Mvg alessa
icon

Beste antwoord van ShantyV 30 augustus 2018, 14:51

Dag Alessasegers02,

Welkom op de Community !

Wat vervelend dat je niet kan aanmelden op de website.
Wat gebeurt er precies als je naar de site gaat? Kan je de website helemaal niet bereiken, of krijg je een foutmelding wanneer je je probeert aan te melden?

Krijg je een foutmelding, dan mag je ons steeds zeggen wat er precies verschijnt, op die manier kunnen we onderzoeken wat er aan de hand is..

De Rondo-site wordt alvast beheerd door Alpha Credit. Je kan dus ook steeds bij hen terecht op het nummer 02 508 44 40 of per e-mail op rondo@bnpparibasfortis.com. Als je je gegevens dringend wilt nakijken of wijzigen, kan je best even met hen bellen.

Omdat je nieuw bent op de community wil ik je wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag !
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Dag Alessasegers02,

Welkom op de Community !

Wat vervelend dat je niet kan aanmelden op de website.
Wat gebeurt er precies als je naar de site gaat? Kan je de website helemaal niet bereiken, of krijg je een foutmelding wanneer je je probeert aan te melden?

Krijg je een foutmelding, dan mag je ons steeds zeggen wat er precies verschijnt, op die manier kunnen we onderzoeken wat er aan de hand is..

De Rondo-site wordt alvast beheerd door Alpha Credit. Je kan dus ook steeds bij hen terecht op het nummer 02 508 44 40 of per e-mail op rondo@bnpparibasfortis.com. Als je je gegevens dringend wilt nakijken of wijzigen, kan je best even met hen bellen.

Omdat je nieuw bent op de community wil ik je wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag !
Ik wil weg van hier...hoe kan ik afmelden

Reageer