Vraag

Inloggen op Optiline: nog steeds problemen!!!

• 11 juni 2019
  • 5 reacties
  • 263 Bekeken

Hallo!

Wat gebeurt er op de servers van Optiline/Rondo de laatste maanden?
Telkens ik me wil aanmelden, krijg ik als antwoord dat mijn wachtwoord niet correct zou zijn!

Dan moet ik doen alsof ik mijn wachtwoord vergeten ben en de instructies van een reset-e-mail volgen. Ik heb het vele keren geprobeerd en telkens heb ik toegang voor maar een enkele keer.

Inloggen op Optiline? Dit is de standaardprocedure!!!
  • Inlogpagina oproepen en hopen dat server bereikbaar is (soms lukt dát zelfs niet)
  • Proberen in te loggen: gebruikersnaam en wachtwoord inbrengen
  • Site van Optiline reageert met 'Foutmelding: Uw gebruikersnaam en/of wachtwoord zijn niet correct.'
  • Opnieuw gebruikersnaam inbrengen en dan maar klikken op: 'Wachtwoord vergeten'
  • E-mail met link voor een nieuw wachtwoord openen
  • Wachten op een sms met een tijdelijk wachtwoord
  • Tijdelijk wachtwoord inbrengen en nieuw wachtwoord aanmaken
Eindelijk, toegang tot mijn persoonlijke gegevens.

Als ik opnieuw wil inloggen (weken later of minuten na het uitloggen, zoals vanmiddag) moet ik de hele omslachtige procedure voor een zogezegd vergeten wachtwoord opnieuw doorlopen!!!

Dit heb ik uitgeprobeerd met drie verschillende browsers (Edge, Chrome en Firefox), met hetzelfde negatieve resultaat als gevolg. Browsergegevens wissen of niet: geen verschil, behalve grandioos tijdverlies.

Ettelijke e-mails gestuurd naar Optiline, waarop ik wel een vriendelijk antwoord kreeg, maar geen oplossing. De laatste weken, krijg ik zelf geen antwoord meer.

Willen jullie deze zaak doorsturen naar een dienst die orde op zaken kan zetten?

Vriendelijke groet,

Marcel

5 reacties

Hey @Marcel Den Bruzz ,

Vervelend dat je telkens een nieuw wachtwoord moet instellen.
Ik vraag dit na bij Alpha Credit wat hiervoor de oplossing is.

Groetjes,
Ruth
Hey @Marcel Den Bruzz ,

Ik heb je een privébericht gestuurd om meer info te vragen.

Groetjes,
Ruth
Reputatie 4
Hey @Marcel Den Bruzz ,

Is het ondertussen opgelost?

Groetjes,
Lieze
Goedemiddag,

Een paar dagen geleden heb ik een e-mail van Alpha Credit gekregen waarbij zij vertelden dat het opgelost was. Toen ik het probeerde was het oké.
Vandaag nogmaals geprobeerd: nog steeds in orde, bestaande wachtwoord wordt geaccepteerd 😀

Vriendelijke groet,

Marcel
Hey @Marcel Den Bruzz

Leuk om te horen dat het is opgelost!

Groetjes,
ADB

Reageer