Beantwoord

inloggen optiline

  • 22 August 2021
  • 6 reacties
  • 474 Bekeken

Beste,

Ik kan niet inloggen bij optiline.

Ik zou graag mijn rekeninguitreksels downloaden en bekijken.

En limiet optrekken

Na ingeven gebruikersnaam krijg ik zwart scherm.

Wat is er aan de hand ?

icon

Beste antwoord van Shari V 19 October 2021, 15:07

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo,
Ik probeer ook al een paar dagen aan te melden en het lukt me niet. In verschillende browsers (Firefox, Chrome, Safari, Brave, Opera) geprobeerd. Op verschillende toestellen zowel Mac als Windows-toestellen. Telkens krijg ik een leeg scherm te zien met een donkere balk met links boven het volgende:
{{model.currentUser}}

Maar het maakt niet uit of je een correcte gebruikersnaam gebruikt of niet.
Ook in een privévenster lukt.

Ik vraag me ook af wat er aan de hand is.
Bedankt.

Mvg,

S

Ik heb dus hetzelfde voor!

Zijn er momenteel nog mensen die problemen ondervinden bij het inloggen op hun persoonlijke webruimte? Ik kan mijn gebruikersnaam ingeven, duw op volgende en dan krijg ik een zwarte balk met daarop {{model.curent.User}}. Ik moet bijna maandelijks een mail sturen dat ik niet kan inloggen, maar dit heb ik nog nooit voor gehad…

Mvg evy

Ik heb dit ook voor en had zo net dezelfde vraag gesteld…

Mvg evy

Reputatie 3

Dag @Evy heck @Pieterpauwels @SGO 

Onze excuses voor het laattijdige antwoord. Er was inderdaad sprake van een algemeen technisch probleem.

Zijn de problemen met Optiline nu al van de baan? 

MVG

Shari V

Yep het probleem is sinds vorige week opgelost. Nu enkel nog antwoord krijgen op mijn mails en alles is top.

Mvg

Reageer