Beantwoord

Inloggen optiline/rondo

• 30 december 2018
  • 5 reacties
  • 3687 Bekeken

Ik ben geen moeilijke mens, maar gans die site en manier om in te loggen trekt toch werkelijk op niets en is puur amateuristisch! Ik heb reeds geruime tijd m'n gebruikersnaam en correct paswoord en nu kan ik terug niet inloggen. Nadat ik mijn paswoord (een dat aan alle voorwaarden voldoet!) ingetikt heb wordt opnieuw gevraagd een nieuw paswoord te bevestigen! Kan eigenlijk gewoon niet verder want draai in cirkeltjes rond! Wie of wat is hier eigenlijk verantwoordelijk voor? BNP, Alpha Crédit. Webdesigner....? Jezes, een mens zou voor minder...
icon

Beste antwoord van LiezeH 31 december 2018, 13:19

Welkom op de Community, Serge.vanpaemel!

Lastig dat je problemen ondervindt op de website van Optiline!
Optiline heeft een afzonderlijke helpdesk, ze zijn van 9u tot 17u bereikbaar op 02 508 44 40.

Laat je even weten of je zo verder kan?

Prettige feestdagen,
Lieze
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Welkom op de Community, Serge.vanpaemel!

Lastig dat je problemen ondervindt op de website van Optiline!
Optiline heeft een afzonderlijke helpdesk, ze zijn van 9u tot 17u bereikbaar op 02 508 44 40.

Laat je even weten of je zo verder kan?

Prettige feestdagen,
Lieze
ik geraak daar ook nooit in ga contact opnemen en terug papier verssie aanvragen zodat ik wel kan volgen
Geraak ook weer niet op de persoonlijke site. Wil kunnen inloggen op mijn kaart heb geen zin om constant op de community te zitten altijd iets met rondo website
Reputatie 5
@mar1na13 @VerdruCaroline

Krijgen jullie toevallig deze foutmelding?

Zo ja, dan raad ik jullie aan om je browser/internetprogramma te resetten. Nadien zou het opnieuw moeten lukken. Hoe je dat doet, lees je in onze handleiding.

Krijg je toch een andere foutboodschap, laat me dan zeker weten welke precies. Op die manier kan ik jullie concreet helpen en kan ik, indien nodig, ook zelf contact met Alpha Credit (de beheerder van Optiline/Rondo) opnemen.
Mij lukte het inloggen altijd. Tot vandaag. Nu foutmelding. Ook na talloze malen pc herstarten, internet herstarten en dergelijke. Internet werkt op andere websites wel perfect.

De Foutmelding zegt: 503 Service Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Gewoon wachten tot morgen?

Reageer