Beantwoord

inloggen Rondo / optiline website

• 24 april 2019
  • 2 reacties
  • 1015 Bekeken

Hallo, ik probeer ook al sinds verleden week in te loggen op mijn persoonlijke webruimte van Rondo. Helaas wil dit maar niet lukken.
ik kom eerst op het scherm om mijn gebruikersnaam in te geven, daarna het scherm waar ik men paswoord intyp en dan loopt het mis, ik krijg steeds de volgende foutmelding in internet explorer (ook in chrome)
"Deze pagina kan niet worden weergegeven

•Controleer of het webadres https://sso.alphacredit.be juist is.
•Zoek de pagina met een zoekmachine.
•Vernieuw de pagina na een paar minuten

Wanneer gaat het opnieuw mogelijk zijn om te kunnen inloggen aub
Alvast bedankt om dit te bekijken
Mvg
Pascal
icon

Beste antwoord van pascaldp 24 april 2019, 11:40

even updaten,
had een nieuw paswoord aangevraagd en ben zo via de link in mijn email op de browser van mijn smartphone terechtgekomen en dan daar sms code en na het ingeven en bevestigen van het nieuwe paswoord zonder problemen op de persoonlijke webruimte van rondo terecht gekomen. Ik heb het ook even op de pc in internet explorer geprobeerd en ook hier kan ik nu zonder enig probleem inloggen en alles raadplegen.
Wat mij betreft is het probleem opgelost.
Bekijk origineel

2 reacties

even updaten,
had een nieuw paswoord aangevraagd en ben zo via de link in mijn email op de browser van mijn smartphone terechtgekomen en dan daar sms code en na het ingeven en bevestigen van het nieuwe paswoord zonder problemen op de persoonlijke webruimte van rondo terecht gekomen. Ik heb het ook even op de pc in internet explorer geprobeerd en ook hier kan ik nu zonder enig probleem inloggen en alles raadplegen.
Wat mij betreft is het probleem opgelost.
Reputatie 3
Dag @pascaldp,

Welkom op de community!

Wat fijn dat het probleem ondertussen is opgelost! :)

Indien je opnieuw moeilijkheden ondervindt, mag je ons zeker opnieuw contacteren.

Fijne dag ☀!

Reageer