Beantwoord

inlogprobleem optiline

  • 6 May 2021
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Bij het inloggen vraagt de website naar een nieuw passwoord. In plaats van je normale passwoord.  Een nieuw paswoord aanvragen geeft echter een foutmelding ( niet beschikbaar).

 

Wat ik ook doe, ik kan niet meer inloggen. 

icon

Beste antwoord van LiezeH 10 May 2021, 09:30

Dag @Luc58, @LeenC en @jberghma ,

Bedankt om dit te melden.

We houden jullie op de hoogte van zodra we hier meer over weten.

Via deze vraag kunnen jullie dit meevolgen.

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

3 reacties

Idem hier! Ik ben al 2 dagen aan het proberen, daar waar het vorige week gewoon werkte.  Via Safari komt er zelfs opeens een foutmelding dat de pagina niet kan gevonden worden. Via Chrome geraak ik op de home page om in te loggen, noch gebruikersnaam vergeten noch nieuw paswoord aanvragen lukt….Telefonisch is het ramp, ik moet via omwegen tot een zogenaamde connectie om iemand te spreken geraken, maar dan is er telkens niemand beschikbaar en haakt BNP Paris Fortis zelf in. Ik heb al meerdere keren op verschillende tijdstippen opnieuw gebeld op 2 dagen tijd. De info over de stand van zaken op Optiline is ook niet geüpdated want de afrekeningen die wel van mijn zichtrekening zijn gegaan kan ik wel volgen, maar Optiline volgt niet, zelfs nog niet na meerdere dagen...:(((

  • Het inlogprobleem is klaarblijkelijk algemeen. Het is geen nieuw probleem. Het doet zich al enkele jaren om de zoveel tijd voor. Het oplossen is allicht te moeilijk voor de IT-specialisten.
  • Wat de afrekeingen betreft die van je zichtrekening gaan: Optiline volgt gemiddeld na 2 dagen.
Reputatie 6

Dag @Luc58, @LeenC en @jberghma ,

Bedankt om dit te melden.

We houden jullie op de hoogte van zodra we hier meer over weten.

Via deze vraag kunnen jullie dit meevolgen.

Groetjes,

Lieze

Reageer