Beantwoord

inschrijven in rondo

• 6 september 2018
  • 2 reacties
  • 613 Bekeken

zou graag willen inschrijven in mijn persoonlijke webruimte,maar dit gaat niet.
Mijn dossiernr.is
Mijn GSM nr. is
Indien dit niet gaat zou ik mijn rekeningsuitreksels terug op papier willen bekomen.
Met achting
E.Goemans

[EDIT 07/09/2018 door BNP Paribas Fortis]: we hebben je persoonlijke gegevens verwijderd. Deze deel je best niet op een publiek forum zoals onze Community want iedereen kan meelezen
icon

Beste antwoord van YannickB 7 september 2018, 08:25

Dag Emmanuel Goemans,

Welkom op onze Community!

Ik heb je gsm-nummer en dossiernummer verwijderd omdat dit persoonlijke gegevens zijn die je best niet deelt op het internet. Zeker niet op plaatsen zoals onze Community die voor iedereen toegankelijk zijn en waar iedereen mee kan lezen.🙂

Omdat we een publieke site zijn, hebben wij ook geen enkele toegang tot je persoonlijke gegevens. Ik kan je contractnummer dus niet opzoeken en we kunnen je vanuit de Community ook niet bellen.

Welke foutmelding krijg je precies als je je op de Rondo-site wilt registreren?

Als je er echt op vastzit, bel je best met Alpha Credit op het nummer 02 508 44 40. Zij geven Rondo & OptiLine uit via onze bank en zij staan ook in voor het beheer van de Rondo-pagina.

Omdat je nieuw bent op de Community, verwijs ik je ook graag door naar enkele interessante artikels:
Start met Easy Banking App
De spelregels van de Community
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Dag Emmanuel Goemans,

Welkom op onze Community!

Ik heb je gsm-nummer en dossiernummer verwijderd omdat dit persoonlijke gegevens zijn die je best niet deelt op het internet. Zeker niet op plaatsen zoals onze Community die voor iedereen toegankelijk zijn en waar iedereen mee kan lezen.🙂

Omdat we een publieke site zijn, hebben wij ook geen enkele toegang tot je persoonlijke gegevens. Ik kan je contractnummer dus niet opzoeken en we kunnen je vanuit de Community ook niet bellen.

Welke foutmelding krijg je precies als je je op de Rondo-site wilt registreren?

Als je er echt op vastzit, bel je best met Alpha Credit op het nummer 02 508 44 40. Zij geven Rondo & OptiLine uit via onze bank en zij staan ook in voor het beheer van de Rondo-pagina.

Omdat je nieuw bent op de Community, verwijs ik je ook graag door naar enkele interessante artikels:
Start met Easy Banking App
De spelregels van de Community
Krijg een foutmelding dat ik mijn gsm nr.
Niet kan invullen.

Reageer