Na het scherm om mijn gebruikersnaam in te voeren en vervolgens mijn wachtwoord, krijg ik het scherm om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Zelfde probleem als een maand geleden
Hallo
Dus er is geen probleem met de website? Want dat kreeg ik vorige keer als antwoord toen ik hetzelfde probleem had
Dag
Het zou inderdaad kunnen dat de browser het probleem vormt, want we hebben momenteel nog geen bericht gekregen dat er een technisch probleem zou zijn met de website.
Je zou kunnen proberen naar de website van Rondo te gaan, gebruik makend van Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari (een andere browser dus). Als het daarmee dan ook niet lukt, dan raad ik je aan, zoals mijn collega, om contact op te nemen met Alpha Credit.
Groeten
LienV
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.