Beantwoord

kan niet inloggen op rondo website

  • 20 January 2021
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Na het scherm om mijn gebruikersnaam in te voeren en vervolgens mijn wachtwoord, krijg ik het scherm om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Zelfde probleem als een maand geleden

icon

Beste antwoord van LienV 22 January 2021, 09:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hallo @Katiakad , ik raad je aan om dit eerst nog eens uit te te proberen in een andere browser om er zeker van te zijn dat het probleem daar niet aan ligt. Als dit blijft aanhouden, raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen met rondo op 02 508 44 40.

Dus er is geen probleem met de website? Want dat kreeg ik vorige keer als antwoord toen ik hetzelfde probleem had

Reputatie 1

Dag @Katiakad !

Het zou inderdaad kunnen dat de browser het probleem vormt, want we hebben momenteel nog geen bericht gekregen dat er een technisch probleem zou zijn met de website.

Je zou kunnen proberen naar de website van Rondo te gaan, gebruik makend van Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari (een andere browser dus). Als het daarmee dan ook niet lukt, dan raad ik je aan, zoals mijn collega, om contact op te nemen met Alpha Credit.

 

Groeten

LienV

 

Reageer