Beantwoord

Kan niet meer inloggen in my optiline!

  • 30 April 2020
  • 2 reacties
  • 1266 Bekeken

Het is me weer sinds 2 weken onmogelijk om in te loggen in de persoonlijke webruimte van my optiline. Telkens vraagt men om een nieuw wachtwoord aan te maken, doch dit lukt ook niet. Ik heb al via verschillende browsers geprobeerd maar zonder resultaat. Weet iemand hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord van OguzhanB 30 April 2020, 22:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

hey @Donizetti1953 :wave:

Probeer eens eerst je gebruikersnaam te wijzigen door op “Gebruikersnaam vergeten” te klikken. Als dit lukt kan je vervolgens je wachtwoord terug proberen te wijzigen door op “Wachtwoord vergeten” te klikken.

Normaal gezien als je contactgegevens juist zijn bij de kredietmaatschappij zal je een mail ontvangen met een link door hierop te klikken zal je een SMS ontvangen dat je dient te gebruiken als een tijdelijke wachtwoord. 

Vervolgens kan je dan een nieuw wachtwoord kiezen en aan de slag gaan op je account.

Als het nog altijd niet lukt, raad ik je aan om met Alpha Credit in contact te komen op het nummer 02 508 44 40. Er zal achter een toegangsnummer gevraagd worden, is je contractnummer. Kies dan om met een medewerker in contact te komen. 

Ze zijn door de week van 09u00 tot 17u00 bereikbaar. 

Succes! :fingers_crossed::fingers_crossed:  

Beste OguzhanB,

 

Bedankt voor de info, ik heb je raad gevolgd en het is uiteindelijk gelukt om in te loggen!

 

Bedankt!

Reageer