Beantwoord

Kan wéér niet inloggen op Rondo

• 6 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

Waar beginnen we...

Vanaf het begin problemen gehad met op de website te geraken.
Eerst was de verkeerde gsmnummer gekoppeld, desondanks dat de juiste nummer op de binnengebrachte documenten stond. Heen en weer gebel naar Support.

Sindsdien heeft het gewerkt.. En dan toch ook weer niet. De ene keer kan ik foutloos inloggen, de andere keer zit ik vast in een vicieuze cirkel. Gebruikersnaam, paswoord, fout, en repeat.

Meestal valt dit dan op te lossen door een nieuw paswoord aan te vragen, maar helaas werkt zelfs déze optie nu niet meer.

Andere browsers geprobeerd, zelfde resultaat. Andere PC geprobeerd, zelfde resultaat.
PC's herstart, browser reset, DNS geflushed.
Nada.

Troubleshooting vertelt me dat het probleem niet bij mij ligt, maar ik nu dus wél weer naar Support kan gaan bellen etc etc..

Het lijkt me persoonlijk beter om het hele Rondo/Optiline gebeuren op de BNP website onder te brengen, met dezelfde beveiliging. Eénmaal inloggen met de kaartlezer en klaar. Nooit problemen mee gehad.

Dit Rondo inlog gedoe word ik stilaan gek van.
icon

Beste antwoord van YannickB 7 oktober 2019, 10:46

Dag Dennis,

Jammer om te lezen dat de problemen met de Rondo site maar blijven aanslepen.

Ik nam contact voor je op met Alpha Credit en er zouden inderdaad foutmeldingen kunnen ontstaan nadat een wachtwoord gewijzigd werd naar eentje dat al gebruikt werd.

Kan je nog eenmaal proberen om je wachtwoord te wijzigen, maar dit keer naar een paswoord dat je nog niet eerder gebruikte?

Alvast mijn excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Dag Dennis,

Jammer om te lezen dat de problemen met de Rondo site maar blijven aanslepen.

Ik nam contact voor je op met Alpha Credit en er zouden inderdaad foutmeldingen kunnen ontstaan nadat een wachtwoord gewijzigd werd naar eentje dat al gebruikt werd.

Kan je nog eenmaal proberen om je wachtwoord te wijzigen, maar dit keer naar een paswoord dat je nog niet eerder gebruikte?

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Reageer