Beantwoord

lening

  • 12 February 2021
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Dag Best

Ik heb een vraag.  

Ik heb een lening bij jou aangevraagd.  

Je hebt me een creditcard gestuurd.  

En u schreef in het contract en op de website van de bank dat u tot € 2.500 kunt opnemen van deze kaart.  

Maar ik heb het account verschillende keren gecontroleerd.  

Er staat geen geld op mijn rekening.  

En er kan geen bedrag worden opgenomen.  

Zelfs mijn account is nu (-7 €).  

Kunt u mijn account controleren? 

Deze creditcard moet een saldo hebben van € 2.500, -.  

Maar is het (- 7 euro) negatief?  

Ik wil al mijn inkomsten op deze rekening storten.  Maar eerst wil ik ervoor zorgen dat BNP Bank al zijn beloften nakomt en goed werkt.  

Daarna ga ik werken met BNPBank.

 

 

Met vriendelijke groeten 

Hashem Mahindoust

icon

Beste antwoord van LienV 13 February 2021, 13:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Dag Hashem

 

Bedankt voor je bericht!

Ik nodig je graag uit om onze adviseurs of je kantoor op te bellen hierover, want we hebben via Community geen toegang tot je persoonlijke gegevens. Ook daar kan je terecht voor vragen over leningen of kredietkaarten.

 

Groeten

 

LienV

Reageer