Beantwoord

login in nieuwe omgeving

  • 21 mei 2019
  • 4 reacties
  • 638 Bekeken

Wat ik ook doe er is geen mogelijkheid om in te loggen
icon

Beste antwoord van YannickB 22 mei 2019, 12:01

Dag @66195182

kan je me wat meer info bezorgen over wat er precies gebeurt? Op die manier kan ik proberen je correct verder te helpen.

Wordt je paswoord bijvoorbeeld niet aanvaard, krijg je een foutmelding als je probeert aan te melden, of kan je de website niet openen?

Kan je me zeggen welke boodschap er precies verschijnt?

Wat alvast kan helpen, is om je browser/internetprogramma te resetten. Hoe je dat doet lees je in onze handleiding.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Dag @66195182 ,

Welkom op de community! 😊

Waar probeer je je in te loggen? Op Easy Banking Web / Easy Banking App?

Zo ja, welke foutmelding krijg je?

Groetjes,
Jeroen
optiline > lukt niet!
Reputatie 6
Dag @66195182

kan je me wat meer info bezorgen over wat er precies gebeurt? Op die manier kan ik proberen je correct verder te helpen.

Wordt je paswoord bijvoorbeeld niet aanvaard, krijg je een foutmelding als je probeert aan te melden, of kan je de website niet openen?

Kan je me zeggen welke boodschap er precies verschijnt?

Wat alvast kan helpen, is om je browser/internetprogramma te resetten. Hoe je dat doet lees je in onze handleiding.
Reputatie 4
Hey @66195182 ,

Is het gelukt om aan te melden?

Groetjes,
Lieze

Reageer