Beantwoord

My Optiline

• 16 april 2019
  • 8 reacties
  • 2576 Bekeken

Hoe geraak ik in godsnaam in mijn "my Optiline" account om de rekeninguittreksels te bekijken ?????
icon

Beste antwoord van Aires 21 april 2019, 03:09

Ik heb dit ook al een paar keer voor gehad. Waarom het gebeurt weet ik niet maar alle website gegevens MET UITZONDERING VAN DE OPGESLAGEN WACHTWOORDEN in je browser wissen (cookies, cache, formuliergeschiedenis, etc.) heeft voor mij het probleem steeds opgelost. Als je niet moest weten hoe vindt je de nodige uitleg op deze pagina van de community: https://tinyurl.com/y62qp5hx (Tip: de uitleg voor wie Windows 10 heeft is een beetje verwarrend. Als je Edge als browser gebruikt moet je de eerste instructies voor Windows 10 negeren en verder naar beneden die voor Edge zoeken.)
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Hey @tygerke69,

Heb je deze instructies al gevolgd om je te registreren op de Optiline website?

Groetjes,
Lieze
Ik geraak niet meer op my optiline om te kijken wat er nog opstaat ?????????
Reputatie 4
Beste @tygerke69 @Werner52,

Lukt het nadat je de instructies hierboven hebt gevolgd?

Groetjes,
Lieze
Een vraagje, ik kan niet meer op mijn web ruimte, ik kan wel mijn gebruikersnaam invullen, maar dan staat er direct van nieuw wachtwoord nadien krijg ik een foutmelding dat er iets mis is gelopen bij het vernieuwen van mijn wachtwoord. Dan moet ik terug, maar duw ik op wachtwoord vergeten en krijgen ik hetzelfde als bij het nieuwe wachtwoord.
Kan iemand me helpen hierbij?
Dank bij voorbaat
Reputatie 4
Beste @Britt19.,

Heb je sinds de nieuwe webomgeving al een nieuw profiel aangemaakt?

Groetjes,
Lieze
Ja, alles al geprobeerd. Lukt niet, en als je belt zeggen ze dat het bij hun aan de website ligt en niet aan mij
Ik heb dit ook al een paar keer voor gehad. Waarom het gebeurt weet ik niet maar alle website gegevens MET UITZONDERING VAN DE OPGESLAGEN WACHTWOORDEN in je browser wissen (cookies, cache, formuliergeschiedenis, etc.) heeft voor mij het probleem steeds opgelost. Als je niet moest weten hoe vindt je de nodige uitleg op deze pagina van de community: https://tinyurl.com/y62qp5hx (Tip: de uitleg voor wie Windows 10 heeft is een beetje verwarrend. Als je Edge als browser gebruikt moet je de eerste instructies voor Windows 10 negeren en verder naar beneden die voor Edge zoeken.)
Reputatie 4
Ik heb dit ook al een paar keer voor gehad. Waarom het gebeurt weet ik niet maar alle website gegevens MET UITZONDERING VAN DE OPGESLAGEN WACHTWOORDEN in je browser wissen (cookies, cache, formuliergeschiedenis, etc.) heeft voor mij het probleem steeds opgelost. Als je niet moest weten hoe vindt je de nodige uitleg op deze pagina van de community: https://tinyurl.com/y62qp5hx (Tip: de uitleg voor wie Windows 10 heeft is een beetje verwarrend. Als je Edge als browser gebruikt moet je de eerste instructies voor Windows 10 negeren en verder naar beneden die voor Edge zoeken.)Dankjewel voor de tip! @Britt19., lukt het met deze instructies wel om aan te melden?

Groetjes,
Lieze

Reageer