Beantwoord

My optiline

  • 20 april 2019
  • 4 reacties
  • 1970 Bekeken

Beste ik ben zelf computer specialist en klant bij optiline met een visa kaart ik meld even dat je op geen enkele manier nog op my optiline geraakt ik heb al van alles geprobeerd steeds fout melding op de links van de website error melding dus kan er iemand van het personeel zorgen dat ik terug op mijn optiline geraak zo ik kan zien wat mijn stand is op mujn rekening ????????
icon

Beste antwoord van Aires 21 april 2019, 03:14

Ik heb het ook al een paar keer voor gehad dat ik er niet meer op geraak en daarbij opeens op een Franstalige inlogpagina terecht kom, of dat er zonder reden daarvoor gevraagd wordt om een nieuw wachtwoord in te geven, etc. Waarom het gebeurt weet ik niet maar alle website gegevens MET UITZONDERING VAN DE OPGESLAGEN WACHTWOORDEN in je browser wissen (cookies, cache, formuliergeschiedenis, etc.) heeft voor mij het probleem steeds opgelost.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb het ook al een paar keer voor gehad dat ik er niet meer op geraak en daarbij opeens op een Franstalige inlogpagina terecht kom, of dat er zonder reden daarvoor gevraagd wordt om een nieuw wachtwoord in te geven, etc. Waarom het gebeurt weet ik niet maar alle website gegevens MET UITZONDERING VAN DE OPGESLAGEN WACHTWOORDEN in je browser wissen (cookies, cache, formuliergeschiedenis, etc.) heeft voor mij het probleem steeds opgelost.
Reputatie 4
Hey @Werner52,

Laat je weten of het met de tip van @Aires gelukt is?

Groetjes,
Lieze
Het werkt nog steeds niet
Reputatie 4
Hey @Werner52,

Als het nog niet lukt na een browser reset, neem je best even telefonisch contact op met Optiline. Zo kunnen zij nakijken of alles bij hen juist in het systeem staat.

Groetjes,
Lieze

Reageer