Beste antwoord van Aires
Bekijk origineelMy optiline
Beste ik ben zelf computer specialist en klant bij optiline met een visa kaart ik meld even dat je op geen enkele manier nog op my optiline geraakt ik heb al van alles geprobeerd steeds fout melding op de links van de website error melding dus kan er iemand van het personeel zorgen dat ik terug op mijn optiline geraak zo ik kan zien wat mijn stand is op mujn rekening ????????
Ik heb het ook al een paar keer voor gehad dat ik er niet meer op geraak en daarbij opeens op een Franstalige inlogpagina terecht kom, of dat er zonder reden daarvoor gevraagd wordt om een nieuw wachtwoord in te geven, etc. Waarom het gebeurt weet ik niet maar alle website gegevens MET UITZONDERING VAN DE OPGESLAGEN WACHTWOORDEN in je browser wissen (cookies, cache, formuliergeschiedenis, etc.) heeft voor mij het probleem steeds opgelost.
A
Hey @Werner52 ,
Laat je weten of het met de tip van@Aires gelukt is?
Groetjes,
Lieze
Laat je weten of het met de tip van
Groetjes,
Lieze
Het werkt nog steeds niet
A
Hey @Werner52 ,
Als het nog niet lukt na een browser reset, neem je best even telefonisch contact op met Optiline. Zo kunnen zij nakijken of alles bij hen juist in het systeem staat.
Groetjes,
Lieze
Als het nog niet lukt na een browser reset, neem je best even telefonisch contact op met Optiline. Zo kunnen zij nakijken of alles bij hen juist in het systeem staat.
Groetjes,
Lieze
Ik geraak ook op geen enkele manier meer op mijn optiline, er wordt gezegd dat er een nieuw wachtwoord verstuurd wordt maar ik ontvang niets
A
Hey
Jammer dat je niet meer kan aanmelden op jouw Optiline webomgeving.
Heb je hiervoor al telefonisch contact opgenomen met Optiline?
Groetjes,
Lieze
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.