Beantwoord

My optiline

  • 20 April 2019
  • 6 reacties
  • 3426 Bekeken

Beste ik ben zelf computer specialist en klant bij optiline met een visa kaart ik meld even dat je op geen enkele manier nog op my optiline geraakt ik heb al van alles geprobeerd steeds fout melding op de links van de website error melding dus kan er iemand van het personeel zorgen dat ik terug op mijn optiline geraak zo ik kan zien wat mijn stand is op mujn rekening ????????
icon

Beste antwoord van Aires 21 April 2019, 03:14

Bekijk origineel

6 reacties

Hey @dirk jaspers ,

Jammer dat je niet meer kan aanmelden op jouw Optiline webomgeving.

Heb je hiervoor al telefonisch contact opgenomen met Optiline?

Groetjes,

Lieze

Ik geraak ook op geen enkele manier meer op mijn optiline, er wordt gezegd dat er een nieuw wachtwoord verstuurd wordt maar ik ontvang niets

Hey @Werner52,

Als het nog niet lukt na een browser reset, neem je best even telefonisch contact op met Optiline. Zo kunnen zij nakijken of alles bij hen juist in het systeem staat.

Groetjes,
Lieze
Het werkt nog steeds niet
Hey @Werner52,

Laat je weten of het met de tip van @Aires gelukt is?

Groetjes,
Lieze
Ik heb het ook al een paar keer voor gehad dat ik er niet meer op geraak en daarbij opeens op een Franstalige inlogpagina terecht kom, of dat er zonder reden daarvoor gevraagd wordt om een nieuw wachtwoord in te geven, etc. Waarom het gebeurt weet ik niet maar alle website gegevens MET UITZONDERING VAN DE OPGESLAGEN WACHTWOORDEN in je browser wissen (cookies, cache, formuliergeschiedenis, etc.) heeft voor mij het probleem steeds opgelost.

Reageer