Beantwoord

My rondo website (https://sso.alphacredit.be/)

• 7 november 2019
  • 4 reacties
  • 276 Bekeken

Telkens zijn er problemen met de selfservice van my rondo website.
Al dagen kan je zelf geen geld meer overzetten, je krijgt een grijs scherm.
Als je hiervoor belt, is het antwoord: Wij weten ervan dit is al weken zo, en wanneer dit opgelost is weten wij niet!! komaan dit is toch geen service, een website die maar half werkt!?

icon

Beste antwoord van KathyM 8 november 2019, 12:56

Hoi Cristiaan,

Wat jammer te horen dat het niet goed werkt. Heb je al geprobeerd in een andere internetbrowser?

Alvast een fijn weekend!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

Hoi Cristiaan,

Wat jammer te horen dat het niet goed werkt. Heb je al geprobeerd in een andere internetbrowser?

Alvast een fijn weekend!

Dag,

In elke browser is dit hetzelfde resultaat, een grijs scherm als je iets naar je rekening wilt overmaken.
Zelf op de smartphone. Wanneer is dit opgelost? 

Dit probleem is nog steeds actief, wanneer is dit eindelijk opgelost??

Ik krijg nog steeds geen duidelijk antwoord.

In elke browser is dit steeds het geval, zelfs op de gsm, tablet ...

Reputatie 3

Dag @Cristiaan,

Ik heb navraag gedaan bij onze technische expert en meestal kan het op te lossen zijn door een browser reset uit te voeren. Hier raad ik je aan om dit uit te voeren bij een browser die je niet vaak gebruikt omdat je anders je opgeslagen informatie zal verwijderen van de dagelijkse browser. ( Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer,...)

Indien dit niet werkt, zou het kunnen dar Alpha Credit meer informatie heeft omtrent deze storing. Het beheer van de website ligt bij Alpha Credit. Hierdoor kunnen we dit zelf niet direct raadplegen. :sweat:

Groetjes,

Jeroen 

Reageer