nulstelling

  • 19 January 2020
  • 1 reactie
  • 1251 Bekeken

Het overzicht van mijn rekeningen klopt niet met de realiteit. 

Ik moest zorgen voor een nulstelling voor februari, dus heb ik al begin januari het bedrag gestort dat hiervoor nodig was.  Bij overzicht van mijn rekeningen, is vandaag de datum van de ‘volgende afsluiting’ .  De gestorte som is nog steeds niet bij het saldo gezet!! Hier door blijft er nog steeds een uitroepteken staan bij de ‘nulstelling’!!  Dit gepaard met de dreigende taal bij het niet in orde brengen van de nulstelling! Echter heb ik WEL gezorgd dat de som op tijd is gestort!!! 

De som die gestort werd staat bovenaan, in mijn persoonlijk overzicht ‘laatst ontvangen betaling’ .  Hoe komt dat deze nog steeds niet is verwerkt?!! 

Eerst was het inloggen een groot probleem, nu lijkt de verwerking van bedragen niet te werken!!! 

Ik kan dit niet bepaald een goede service vinden!! 

Wie heeft er nog dit probleem!! 

 


1 reactie

Reputatie 7

Hallo Gritje827,

Als je begin deze maand al hebt overgeschreven, dan had het bedrag ondertussen inderdaad al zichtbaar moeten zijn geweest op je Rondo.

Kan je via Easy Banking nakijken of het geld van je rekening is afgegaan en kan je controleren of de juiste mededeling werd toegevoegd? Je ziet de details van een verrichting door erop te klikken/drukken in je rekeninghistoriek.

 

Nadien neem je best even contact op met Alpha Credit via 02 508 44 40, want ik heb zelf via deze weg geen toegang tot je rekeningen of andere persoonlijke info.

Als er geen of een verkeerde mededeling werd toegevoegd, dan kunnen zij mogelijk je overschrijving niet linken aan jouw Rondo. Als je hen de info van de overschrijving en van je Rondo geeft, zou dat alvast alsnog moeten kunnen gebeuren.

Voerde je wel de juiste mededeling toe, dan kan Alpha Credit nakijken wat de precieze reden is waarom het nog niet is toegekomen.

Reageer