Beantwoord

nulstelling optiline

  • 9 July 2020
  • 5 reacties
  • 1137 Bekeken

Beste, de nulstelling vervalt op 21/7/20, maar ik kan het resterende bedrag niet ineens betalen, door geen twerkstelling met corona, is er een mogelijkheid om het resterende bedrag af te betalen? Kan u mij hierover verder inlichten aub? Met vriendelijke groeten Hilde De Smet

icon

Beste antwoord van Karen 9 July 2020, 13:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag Hilde, 

Hiervoor neem je best contact op met Alpha Credit zelf. Je kan hen bereiken op het nr. 02/508.44.40. Zij kunnen dit voor je nakijken en alle info geven. 

Groetjes 

Hallo, wat is er als oplossing geboden? Ik zit in dezelfde situatie.

Mijn nulstellingsdatum is 02/2021 als ik dit sneller op 0 zet wordt dit dan terug verlengd de nulstellingsdatum of blijft deze gewoon behouden? Wat gebeurt er eigenlijk na deze datum, is de kaart dan buiten gebruik?

Mvg

Reputatie 1

Dag @Aserkijn en @Evy heck 

 

Ik zou, zoals mijn collega Karen al uitlegde, ook even bellen met Alpha Credit zelf. Zij kunnen ook persoonlijke situaties nakijken, en kunnen een antwoord geven voor jullie vraag.

Groeten

LienV

Reputatie 6
Badge +3

Mijn nulstellingsdatum is 02/2021 als ik dit sneller op 0 zet wordt dit dan terug verlengd de nulstellingsdatum of blijft deze gewoon behouden? Wat gebeurt er eigenlijk na deze datum, is de kaart dan buiten gebruik?

Mvg

Wanneer dat krediet volledig terugbetaald is dan vervalt die nulstellingsdatum en kan dat krediet gewoon terug gebruikt worden want het is een krediet van onbepaalde duur.

Wanneer men dat krediet opnieuw gebruikt krijgt men een nieuwe nulstellingsdatum.

Reageer